Detel یک تلویزیون جدید ۶۵ اینچی هوشمند LED را در هند با رزولوشن ۴K UHD معرفی کرده است.

تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچی ۴K، Detel مبتنی بر Android راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Detel یک تلویزیون جدید ۶۵ اینچی هوشمند LED را با رزولوشن ۴K UHD معرفی کرده است. این محصول با قیمت Rs ۵۷،۹۹۹ عرضه خواهد شد و در حال حاضر در کانال‌های آنلاین از طریق Detel.com، آمازون و Paymm موجود است، تلویزیون نیز در ماه های آینده از طریق کانال‌های آنلاین به فروش می‌رسد، بیایید به مشخصات فنی و ویژگی های تلویزیون نگاهی بیاندازیم.

Yogesh Bhatia گفت: "من معتقدم که اندازه صفحه نمایش بزرگتر، قابلیت دیداری خریدار را بهبود می‌بخشد. با طیف وسیعی از تلویزیون هایمان، ما امیدواریم که تجارب واقعاً فراتر از صفحه نمایش را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم، هدف اصلی ما این است که با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه، به مشتریان در سراسر جهان عرضه شود. تقاضا برای تلویزیون‌های هوشمند هر روز افزایش می یابد و انگیزۀ ما را در ارائه تلویزیون فوق العاده‌تر بیشتر می‌کند.

تلویزیون جدید Detel  یک صفحه نمایش بزرگ با اندازه ۶۵ اینچی دارد.صفحه نمایش دارای یک تقویت کننده رنگی و تجربه مشاهده گسترده با حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت است.

تلویزیون Detel ۶۵ اینچ مجهز به بلندگوهای ۲x۱۰W همراه با Power Audio Control است، از لحاظ سخت افزار، تلویزیون ۱ گیگابایت RAM و ۸ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهد.

این تلویزیون در سیستم عامل اندروید اجرا می شود و همراه با برنامه های محبوب پیش از بارگذاری مانند یوتیوب، آمازون ، Hotstar و Netflix عرضه می‌شود و در کنترل راه دور همراه با تلویزیون دارای یک دکمه اختصاصی برای Netflix است.

تلویزیون همچنین دارای پشتیبانی Miracast است که کاربران را قادر می‌سازد محتوای گوشی‌های هوشمند را به صورت بی سیم به صفحه تلویزیون وصل کنند.

برای اتصالات، تلویزیون Detel ۶۵ اینچ دارای ۲ پورت USB و ۲ پورت HDMI همراه با Wi-Fi و قابلیت اتصال به کامپیوتر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها