HP در سال جاری سری Specter را عرضه کرد، این سری شامل Spectre Folio و Specter x360 است.

سری لپ تاپ‌های جدید HP  چه ویژگی‌هایی دارند؟ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، HP در سال جاری سری Specter را در هند عرضه کرد، این سری شامل Spectre Folio و Specter x360 است، در حال حاضر هر دو لپ تاپ با اتصال LTE پیشرفته معرفی شده‌اند.

Spectre Folio و Spectre x360 همراه با یک اسلات نانو SIM در زیر صفحه نمایش هستند که امکان اتصال آسان و سریع به شبکه‌های تلفن همراه را برای دسترسی به داده‌ها فراهم می‌کند، مشتریانی که HP Specter Folio یا Spectre x360 را خریداری می‌کنند، داده‌های 1.5TB 4G از Reliance Jio معتبر را برای دو سال بدون هیچ هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

مشخصات فنی:

HP Specter Folio و Specter x360 با مشخصات فنی بسیار متفاوت از یکدیگر نیستند، هر دو نمایشگر Spectre Folio و Spectre x360 13.3 اینچی با رزولوشن FHD و 72 درصد رنگی ارائه می‌دهند.

صفحه نمایش با Corning Gorilla Glass پوشش داده شده و قابلیت های صفحه لمسی را ارائه می دهد. هر دو لپ تاپ دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و HP Imagepad با پشتیبانی از چند لمسی هستند، آنها را می‌توان در چهار حالت، لپ تاپ، tent ، معکوس و تبلت استفاده کرد، Spectre Folio و x360 به بلندگوی جلویی توسط Bang & Olufsen مجهز شده اند.

در داخل دستگاه، هر دو لپ تاپ HP Specter خانه 8 ژنراتور Core i7 (سری Y) پردازنده را در خود دارند، این لپ تاپ‌ها با 16 گیگابایت RAM و 512 گیگابایت حافظه SSD همراه است.

لپ تاپ‌های HP Specter دارای حداکثر عمر باتری 15 ساعته با پشتیبانی از شارژ سریع HP می‌باشند، این دستگاه‌ها از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌کنند، در بخش اتصال Spectre Folio و Specter x360 دارای یک پورت USB Type-C، پورت USB 3.1 Type-A، دو پورت Thunderbolt 3، جک هدفون، کارت خوان microSD، Wi-Fi و بلوتوث 4.2 است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

HP Specter Folio LTE در قیمت 1،99،990 Rs موجود است، Spectre x360 LTE را می توان در رنگ خاکستری تیره با قیمت 1،69.990 Rs به دست آورد، نوت بوک Specter در فروشگاه HP World، HP India Online و سایر e-tailers موجود خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها