معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: حاشیه شهر مشهد که جزو دغدغه های مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت و استاندار خراسان رضوی است در اولویت های اصلی ما نیزقرار دارد.

مدیر پروازی جایی درشهرستان مشهد نخواهد داشت/ خدمت به زائران اولویت کارم است/حاشیه شهر و آبرسانی به روستاها را با جدیت پیگیری میکنم

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: اولویت اصلی من در فرمانداری شهرستان مشهد ، تکریم زائران امام رضا(ع) است که مدیران  شهرستان باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه مساله حاشیه شهر مشهد که جزو دغدغه های مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت و استاندار خراسان رضوی است در اولویت های اصلی فرمانداری نیزقرار دارد، افزود: در مدتی که به عنوان فرماندار مشهد منصوب شده ام حداقل چهار مرتبه از حاشیه شهر مشهد  بازدید داشته ام و با هماهنگی بین شهرداری و دستگاه های ۹ گانه  مرتبط با موضوع حاشیه شهر مشهد برنامه ریزی های مختلفی برای این موضوع  صورت گرفته است.   

هاشمی با اشاره به استفاده از تانکر برای آبرسانی به برخی روستاهای شهرستان مشهد ؛ بیان داشت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان مشهد نیز بر موضوع آب رسانی به روستاهای حاشیه شهر تاکید ویژه ای صورت گرفت که این موضوع با  آب رسانی به روستاهای همت آباد و گرجی سفلی آغاز شده است.  

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد اظهار داشت:طبق قانون باید مدیران در محل خدمت به همراه خانواده های خود سکونت داشته باشند و سیاست ما در فرمانداری شهرستان مشهد نیزعمل به این موضوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه همیشه در محل خدمت سکونت داشته ام، تصریح کرد: از این رو اگر مدیری در شهرستان مشهد به ارائه خدمت می پردازد باید خانواده وی نیز در همین منطقه سکونت داشته باشد و پروازی نباشد.

برچسب‌ها