مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه خراسان رضوی از الزام استفاده از کارت سوخت در پمپ بنزین ها از ۲۰ مرداد خبر داده و گفت: آندسته از رانندگانی که هنوز اقدام به دریافت کارت سوخت نکرده اند هر چه سریعتر، برای دریافت کارت سوخت اقدام نمایند.

قیمت بنزین بدون تغییر خواهد بود/کارت سوخت خودروهای شخصی از ٢٠ مرداد فعال خواهد شد

علی اصغر اصغری در گفت و گو با قدس آنلاین عنوان کرد: کارت سوخت خودروهای شخصی ازتاریخ ٢٠ مرداد در سراسر کشور فعال خواهد شد و رانندگان باید جهت سوختگیری از کارت خودرو شخصی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: البته آندسته از رانندگانی که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت کارت سوخت نشده اند می توانند تا مدت محدودی از کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده نمایند

وی یاد آور شد: افرادی که از کارت سوخت قدیمی  خود مراقبت کرده و آن را نگه داشته اند، می توانند از همان کارت استفاده نموده و نیازی به تغییر یا گرفتن کارت جدید ندارند.

وی تصریح کرد: برای رمزگشایی یا تغییر رمز کارت سوخت خودرو، رانندگان می توانند با همراه داشتن کارت سوخت، کارت شناسایی معتبر و کارت خودرو یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه و بیمه نامه معتبر به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در شهرستان ها مراجعه و رمز کارت سوخت خود را حذف نمایند.

وی خاطر نشان کرد: فعلا قرار نیست در این طرح، برای مالکین خودروها سهمیه بنزین در نظر گرفته شود یا قیمت بنزین تغییر یابد. بلکه هدف از اجرای این طرح از بیستم مرداد ماه، تنها استفاده رانندگان از کارت سوخت است. به همین دلیل تا اطلاع ثانوی هیچ خبری از تغییرات در بخش بنزین نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه خراسان رضوی ابراز داشت: اکنون در تمام محدوده تحت پوشش این شرکت در استان، بنزین یورو ۴ توزیع می شود. به عبارت دیگر هیچ پمپ بنزینی در منطقه خراسان رضوی وجود ندارد که بنزینی غیر از یورو ۴ تحویل رانندگان دهد.  

اصغری گفت: میزان مصرف بنزین در چهارماه ابتدایی سال نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش پیدا کرده است. اما این موضوع هیچ خللی در توزیع بنزین یورو ۴ در خراسان رضوی بوجود نمی آورد و این نوع بنزین در تمامی پمپ بنزین های منطقه یادشده توزیع خواهد شد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها