گیلان- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: جهت کمک به موکب‌ها و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام اربعین، کمیته‌های ۱۲گانه در سپاه گیلان راه‌اندازی شدند.

کمیته‌های ۱۲گانه سپاه گیلان برای ایام اربعین راه‌اندازی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور در جلسه ستاد اربعین حسینی استان گیلان در رشت اظهار داشت: جهت کمک به موکب‌ها و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام اربعین، کمیته‌های ۱۲گانه در سپاه گیلان راه‌اندازی شدند تا خدمات لازم به زائران اربعینی امام حسین(ع) داده شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان خواستار کمک بیشتر به موکب داران اربعینی شد و گفت: بایستی زیرساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران گیلانی در کربلا و نجف آماده شود زیرا در سال‌های گذشته اگر همت دوستان ما در کربلا نبود بسیاری از زائران گیلانی سرگردان می‌شدند لذا بایستی فضایی برای اسکان زائران گیلانی آماده شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه ابراز داشت: عمده مشکلات ما در زمان اربعین مربوط به بازگشت مسافران است زیرا در آن زمان هزینه وسایل نقلیه بسیار گران می‌شود و بایستی تسهیلات لازم در شبکه ریلی در این رابطه فراهم شود.

سردار پاسدار محمدرضا اسحاقی با بیان اینکه تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای ایام اربعین اندیشیده شده است تاکید کرد: وسایل نقلیه در مرز آستارا جهت ورود زائران خارجی بایستی به‌روز رسانی شوند و سایر دستگاه‌های خدماتی نیز در آمادگی قرار گیرند.

برچسب‌ها