خراسان شمالی- مدیرارتباطات سیارمخابرات منطقه خراسان شمالی از اجرای طرح پایش ارتباطات روستایی در سطح استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

ارتباطات روستاهای خراسان شمالی پایش می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، مهندس دهقانی مقدم، هدف از اجرای طرح پایش ارتباطات روستایی استان را جمع آوری اطلاعات ارتباطی، بررسی وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و شناسایی و بروزرسانی وضعیت ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دانست. 

دهقانی افزود: این طرح کشوری بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور و با همکاری شرکت مخابرات ،اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات  و شرکت زیر ساخت در حال اجرا بوده و اکیپ های کارشناسی با تجهیز به گوشی های مجهز به نرم افزارهای مربوطه، با مراجعه به روستاهای مشمول طرح ضمن بازدید به ارزیابی میدانی این مناطق پرداخته و اطلاعات لازم را جمع آوری می کنند.
وی خاطر نشان کرد: در استان خراسان شمالی تعداد  ۷۲۴روستای بالای ۲۰ خانوار مورد پایش قرار می گیرد که در حال حاضر بیش از ۲۵ درصد پروژه در این منطقه اجرایی شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با تامین تجهیزات و امکانات لازم جهت اعزام تیم های کارشناسی بیشتر و افزایش روند سرعت اجرای طرح پایش ارتباطات روستایی، طی دو ماه آینده شاهد اجرای صد درصد پروژه باشیم.

برچسب‌ها