یزد - سرپرست مخابرات استان یزد گفت : به همت متخصصان مخابرات منطقه یزد، پنجاه و یکمین سامانه بی.تی.اس تلفن همراه ، در کارخانه «ایفا سرام» شهرستان اردکان نصب و راه اندازی شد.

راه اندازی پنجاه و یکمین سامانه بی.تی.اس تلفن همراه در شهرستان اردکان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، محمدرضا زارع با بیان این خبر اظهارداشت: به منظور ارتقاء کیفیت آنتن دهی و رفاه حال مشترکین تلفن همراه ، آنتن بی.تی.اس در کارخانه «ایفا سرام» با تکنولوژی 2جی و ۳ جی و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این سامانه ، پنجاه و یکمین سامانه بی.تی.اس در شهرستان اردکان است که با راه اندازی آن آنتن دهی و دسترسی اینترنت تلفن همراه به مشترکان همراه اول کارخانه های این منطقه و فاصله بین اردکان تا عقدا بهبود می بخشد.

زارع تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۰۰تکنولوژی بی.تی.اس نسل ۲و ۳و۴ تلفن همراه  در استان فعال است و  وبیش از ۱میلیون ۴۴۷ مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ۱۲۴در استان مشغول بکار است و پوشش تلفن همراه در جاده هاو محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی  استان ۲هزارو۲۵۴کیلومتر بوده و پوشش تلفن همراه در مسیرها ی ریلی استان ۶۲۳کیلومتر است .

انتهای پیام / 

برچسب‌ها