همدان- استاندار همدان گفت: رویکر استان توسعه کشاورزی علمی با هدفگذاری توسعه گلخانه است که در برنامه تدوینی این حوزه استان هم باید سطح از ۱۸هزار هکتار گلخانه فعلی به ۲۱هزار هکتار افزایش یابد.

رویکرد،توسعه کشاورزی علمی است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید سعید شاهرخی در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان و اعضا نمایندگی اتاق بازرگانی  تویسرکان با یادآوری اینکه فعالان اقتصادی خط شکن جنگ اقتصادی با دشمن هستند با اشاره به ایثار جوانان تویسرکانی در عملیات مرصاد افزود: جوانان انقلابی تویسرکان نقش برجسته ای در عملیات غرورآفرین مرصاد داشتند.
 وی همچنین اظهارکرد: اتاق بازرگانی پل ارتباطی بین دولت و بخش خصوصی است و تاامروز عملکرد خوبی داشته است  و دشمن با بیشترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی به دنبال فاصله انداختن  بین مردم و حاکمیت است که این ترفند دشمن شکست خورده است.
استاندار همدان با تاکید بر ظرفیت‌های کشاورزی تویسرکان، گفت:  از ظرفیت‌های مناسب کشاورزی تویسرکان ۳۳هزارهکتار سطح کشت با  ۱۷۲ تن انواع محصولات کشاورزی است که نمونه آن شهرت جهانی گردو است و باید برای صادرات  و بسته بندی این محصول راهبردی خاص را لحاظ کرد.گفتنی است تویسرکان ۵۵۰۰هکتار باغ گردو و با تولید ۱۵هزارتن محصول گردو جایگاه ملی و بین المللی دارد.
 در این سفر استاندار همدان همچنین  باحضور در گلزار شهدای شهرتویسرکان و ادای احترام به مقام شهدا، از وضعیت بیمارستان  ولی عصر (عج) ، ساختمان در حال ساخت نظام وظیفه سرابی تویسرکان، ساختمان حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) ، بیمارستان ۹۶ تخت خوابی ،    و غیره بازدید و در جلسه  فعالان اقتصادی  واعضا نمایندگی اتاق بزرگانی شهرستان تویسرکان و مسجد امام جعفرصادق(ع)تویسرکان حاضر و با آنان گفت وگو کرد.

برچسب‌ها