دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در خصوص بهای بلیت‌های عتبات ویژه ایام عرفه، نرخ مصوبی نداریم.

نرخ مصوبی برای قیمت بلیت عتبات، ویژه ایام عرفه نداریم
به گزارش قدس آنلاین مجید فرقانی ، در خصوص وضعیت قیمت بلیت‌های مربوط به عتبات؛ ویژه ایام عرفه اظهار کرد: در این مورد هیچ نرخ مصوبی نداریم و قیمت‌ها بر اساس همان نرخ‌های موجود در بازار و سایت است که بر اساس تقاضا ممکن است تغییر کند.
وی همچنین در خصوص وضعیت قیمت بلیت‌های عتبات در ایام اربعین حسینی افزود: نرخ مصوب در مورد بلیت‌های عتبات در ایام اربعین حسینی هنوز اعلام نشده و قاعدتا نزدیک به ایام محرم یا در ماه ذی‌الحجه این نرخ مصوب اعلام خواهد شد.
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در خصوص تغییر قیمت بلیت‌های عتبات در اربعین امسال بیان کرد: به نظر می‌آید قیمت‌ها در این مورد به میزانی تغییر خواهد کرد و از آن‌جا که هزینه شرکت‌های هواپیمایی افزایش یافته است، در بازار آزاد  نسبت به سال قبل، هزینه خدمات عتبات بالا رفته است و قاعدتا نرخ مصوبی که ارائه خواهد شد، نسبت به سال قبل افزایش خواهد داشت.
فرقانی عنوان کرد: با توجه به این که هرساله مردم به خصوص در ایام محرم و اربعین، متقاضی سفر به عتبات عالیات عراق هستند و هرسال با حجم زیادی از تقاضا مواجه هستیم، توصیه می‌شود خریداری بلیت‌های خود را از شرکت‌های مجازی انجام دهند که دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و سازمان هواپیمایی کشور و حج و زیارت باشند.
وی در تکمیل سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین توصیه می‌شود بلیت‌ها را از سایت‌های غیر مجاز خریداری نکرده و از افرادی که مرتبط با این صنعت و حرفه نیستند، برای خریداری استفاده نکنند تا دچار مشکلات آتی نشوند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها