۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 665129

بی احتیاطی در گرفتن موش منجر به آتش سوزی واحد مسکونی و سوختگی دو نفر از اعضای خانواده‌ای در گناباد شد.

موش خانه‌ای را به آتش کشید

به گزارش قدس آنلاین ؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناباد با اعلام این مطلب افزود: به دنبال وقوع آتش سوزی در منزلی واقع در خیابان ناصر خسروی گناباد ماموران آتش نشانی و اورژانس به محل اعزام شدند.

رضا رجب نژاد گفت: بی احتیاطی صاحب خانه برای گرفتن موش با استفاده از گاز پیک نیک و آتش و انفجار ناگهانی ناشی از تجمع گاز در فضای بسته موجب آتش سوزی در زیرزمین واحد مسکونی شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز گفت: دو نفر از اعضای این منزل که در محل بودند دچار سوختگی در اندام‌ها و سر و صورت شدند که پس از اقدام‌های اولیه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

دکتر امین زمانی افزود: باید برای دور کردن حیوانات موذی در منزل و محل سکونت از روش‌های استاندارد استفاده شود و از روش‌های غیر استاندارد و غیر ایمن خودداری کرد.

در جنوب خراسان رسم است که وقتی می خواهند موش را در مزارع زعفران از بین ببرند مقداری گاز پیک نیک یا دود اگزوز موتور را به داخل سوراخ موش فرستاده و با بستن سایر منافذ خروجی موجب مرگ موش و سایر حیوانات موذی می شوند. 

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در جنوب قرار دارد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها