سرمربی پرسپولیس گفت: ما انتظار داشتیم که چهار بازی در اردوی ترکیه انجام دهیم اما این اتفاق رخ نداد و منتظرم تا ۴۸ ساعت آینده یک مهاجم خارجی به تیم اضافه شود.

گفته‌ام یک مهاجم قد بلند به تیم اضافه شود

قدس آنلاین: گابریل کالدرون درباره اردوی پرسپولیس در ترکیه گفت: ما انتظار داشتیم که چهار بازی انجام دهیم اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کالدرون درباره لیست مازاد تیمش هم گفت: برای من مهم این است که بازیکنانی به  پرسپولیس اضافه شدند که می‌خواهند به ما در قوی‌تر شدن کمک کنند و بازیکنانی از تیم ملی به ما ملحق شده‌اند. هرچند که من دوست داشتم با همه این بازیکنان کار کنم اما باید قبول کنید که محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد و من هم فقط در چارچوب مسائل کاری به وظایفم عمل کردم.

سرمربی پرسپولیس  در مورد آخرین وضعیت مهاجم خارجی هم تصریح کرد: من منتظر هستم تا ۴۸ ساعت آینده مهاجم خارجی به تهران بیاید. من از باشگاه خواستم که یک مهاجم قدبلند به پرسپولیس اضافه شود و حتی به مسئولان باشگاه گفتم که ترجیحاً این مهاجم قرضی بیاید چرا که منطقی این است که یک بازیکن بیاید و عملکردش را ببینیم و بعد آن را بخریم.

کالدرون در خصوص اینکه بازیکنان این تیم و خود او پول نگرفته‌اند، تصریح کرد: درباره بازیکنان که خبری ندارم اما درباره خودم باید بگویم که من مدت کوتاهی است که به تیم شما آمده‌ام و درباره این مسائل خبری ندارم. 

وی در خصوص اینکه برخی از پیشکسوتان اعلام کرده‌اند پرسپولیس مهره‌های هجومی زیادی دارد، گفت: ما علاوه بر علی علیپور، مهاجمان جوان خوبی داریم اما بازیکن جوان باید وقت داشته باشد تا خودش را نشان دهد. شما فکر می‌کنید بارسلونا و رئال مادرید با بازیکنان جوان قهرمان می‌شوند؟

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه او بعد از بازی با نیروی زمینی در نشست خبری گفته که وحید امیری مهاجم است، ادامه داد:‌ من هرگز نگفتم که او یک مهاجم است.

وی در خصوص اینکه یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که سروش رفیعی به دلیل حرکات فردی در زمین از پرسپولیس کنار گذاشته شده و آیا این موضوع را تأیید می‌کنید، افزود: بعد از حضور وحید امیری او یک نقش مشترک با سروش رفیعی داشت و من باید یکی از این دو نفر را انتخاب می‌کردم که پس از دیدن آمارها و عملکرد این دو بازیکن در سال گذشته انتخابم را انجام دادم.

کالدرون با اظهار بی‌اطلاعی از حضور خبرنگاران در تمرین امروز از رفتار برخی خبرنگاران برای انجام مصاحبه به شدت گلایه‌مند شد و اعلام کرد که او وظیفه ندارد در وسط تمرین پاسخگوی رسانه‌ها باشد و این موضوع ناراحتی سرمربی پرسپولیس را در پی داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها