زنجان-مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان گفت: ۶۴۵ فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی آبفار استان زنجان طی ۴ ماهه نخست سال جاری در جهت شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف تعویض شد.

تعویض ۶۴۵ کنتور معیوب مشترکین روستایی در زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی آبفار:رضا کابلی مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب در شرکت آبفار توجه به تاسیسات آبرسانی از جمله کنتورهای معیوب و تعویض به موقع آنها است ، اظهار کرد : برای تعویض ۶۴۵ کنتور معیوب مشترکین روستایی رقمی بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبار عمرانی و جاری هزینه شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: از تعداد ۶۴۵ کنتور تعویض شده ۵۶۵ فقره دستگاه با کاربری خانگی و ۸۰ مورد با کاربری غیرخانگی بوده است.

وی تصریح کرد: جهت شناسایی دقیق میزان مصرف مشترکین و میزان آب توزیعی در شبکه های آبرسانی روستایی وجود کنتورهای استاندارد و با کیفیت روز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

 این مقام مسئول با اشاره اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ فقره کنتور مشترکین روستایی معیوب است، خاطر نشان ساخت : برای اینکه تمامی کنتورهای مشکل دار و معیوب مشترکین روستایی استان زنجان تعویض گردد اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال لازم است.

کابلی با تاکید بر اینکه کنتورهای تعویض شده به صورت رایگان انجام می گردد ، گفت: در حال حاظر روستاهای شهرستان سلطانیه با کمترین خرابی و روستاهای شهرستان زنجان بیشترین درصد کنتور خرابی را دارند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها