کمپانی سونی هر دو سری جدید MASTER و BRAVIA OLED ۴K تلویزیون خود را در هند معرفی کرده است

جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند سونی چه مشخصاتی دارند؟

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، کمپانی سونی هر دو سری جدید MASTER و BRAVIA OLED ۴K تلویزیون خود را در هند معرفی کرده است که اولی شامل تلویزیون ALEG A۹G ۴K HDR OLED بوده، در حالی که دومی سری A۸G است.

هر دو سری MASTER و BRAVIA TV در اندازه نمایشگر ۵۵ و ۶۵ اینچی قرار دارند، بیایید نگاهی به مشخصات فنی و ویژگی‌های تلویزیون‌های زیر بیندازیم:

Master A۹G:

سری Master A۹G تلویزیون پرچمدار جدید سونی ۴K HDR OLED است، KD-۵۵A۹G و KD۶۵A۹G هر دو دارای صفحه نمایش ۴K OLED هستند که دارای رزولوشن ۳،۸۴۰x ۲،۱۶۰ پیکسلی است.

این صفحه نمایش از بیش از ۸ میلیون پیکسل روشنایی تشکیل شده است، این تلویزیون ها مجهز به پردازنده سونی X۱ Ultimate Picture هستند و با Pixel Contrast Booster همراه هستند تا رنگ و کنتراست بیشتری در مناطق روشن ارائه دهند. تلویزیون های OLED A۹G ۴K HDR OLED با پشتیبانی از استانداردهای HDR ۱۰ و Dolby Vision برای دامنه محتوای پویا بالا ارائه می‌شوند.

همچنین یک حالت کالیبراسیون Netflix وجود دارد که گفته می شود برای بهبود کیفیت تصویر برای نمایش های تلویزیونی اصلی Netflix است، سونی ادعا می‌کند که تلویزیون‌ها می‌توانند محتوای SD و HD را با کیفیت تصویر تقریباً به اندازه ۴K افزایش دهند.

در بخش صدا، تلویزیون‌های Sony A۹G ۴K HDR OLED دارای صدای صوتی سطح ۲/۲ کانال صوتی هستند که گفته می‌شود مثل اینکه صدا به طور مستقیم از صفحه نمایش می‌آید و نه بلندگو، این تلویزیون‌ها مجهز به دو محرک و دو ساب ووفر هستند که دارای خروجی صوتی ۶۰ وات هستند و همچنین از Dolby Atmos و DTS Digital Sound پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون های سونی A۹G بر روی سیستم عامل اندروید ۸.۰ Oreo اجرا می‌شوند، آنها از طیف بزرگی از برنامه‌های Google Play از جمله YouTube ، Netflix ، Amazon Prime Video ، Hotstar و موارد دیگر پشتیبانی می کنند.

 تلویزیون‌ها برای بارگیری بازی‌ها و برنامه‌ها، فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی را ذخیره می‌کنند، آنها همچنین با استفاده از Chromecast داخلی و دستیار Google برای بارگذاری تلفن هوشمند روی صفحه بزرگ و جستجوی صوتی به ترتیب همراه هستند، تلویزیون‌های A۹G با دستگاه‌های هوشمند Alexa ، Apple AirPlay ۲ و HomeKit نیز سازگارند.

از نظر طراحی، تلویزیون‌های A۹G ظاهری باریک و ممتاز با فضای داخلی دارند، آنها با رنگ فریم مشکی و رنگ تیره Dark Silver به بازار می آیند.

این تلویزیون‌ها دارای یک قاب همراه با عملکرد چرخشی هستند که از بهترین وضعیت مشاهده و استفاده از انعطاف پذیری برخوردار هستند، سونی A۹G دارای طراحی مدور میکروفون داخلی و طرح دکمه پیشرفته در کنترل از راه دور است و همچنین با یک عملکرد کنترل DTH همراه است.

Bravia A۸G Series:

مجموعه تلویزیونی Bravia A۸G ۴K OLED در اندازه های ۵۵ و ۶۵ اینچی در دسترس است، ویژگی های این تلویزیون به جز پردازنده، مشابه A۹G است.

تلویزیون های A۸G از یک چیپست قدیمی X۱ Extreme استفاده می کنند، نرم افزارهای این تلویزیون هوشمند با استفاده از فناوری هایی مانند Remaster HDR مبتنی بر شیء ، Super Bit Mapping و پردازش پایگاه داده Dual ، تجربه مشاهده ۴K HDR را ارائه می دهد.

ادعا می شود تلویزیون تجربه بصری غنی و چشمگیری را ارائه می‌دهد که همراه با رنگ‌های سیاه بی سابقه، رنگ‌های غنی و زاویه دید گسترده‌ای است، مانند A۹G ، سری A۸G از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است و Android TV همچنین برای کنترل صدا از Google Assistant ساخته شده است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

در ابتدا مدل‌های A۹G ، KD-۵۵A۹G و KD-۶۵A۹G به ترتیب با ۲،۶۹،۹۹۰ روپیه و ۳،۶۹،۹۹۰ روپیه قیمت گذاری می شوند.

مدل ۵۵ اینچی A۸G ۲،۱۹،۹۹۰ روپیه قیمت دارد در حالی که مدل ۶۵ اینچی دارای برچسب قیمتی ۳،۱۹،۹۹۰ روپیه است.

سری A۹Gو A۸G در حال حاضر در دسترس است، مشتریان می‌توانند تلویزیون‌ها را از طریق وب سایت های اصلی معتبر محصولات الکترونیکی و همچنین مراکز سونی ، فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی آفلاین خریداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها