خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بستر سازی حضور مردمی در مراسمات و مناسبتها قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشیده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسترساز قدرت نرم نظام است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛ دکتر محمدعلی شجاعی در دیدار با کارکنان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت تأسیس این نهاد، تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از تدابیر حکیمانه امام راحل ره دانست و افزود: با رویکار آمدن این نهاد در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی راه را برای سودجویی برخی گروهکها و فرق الحادی و منافقین بست.

وی بیان داشت: در هیچ انقلاب و هیچ مکتبی سراغ نداریم حزب حاکم و انقلابیون پس از پیروزی قعطی و کامل خطی و مشی ها و حتی نحوه حکومت داری را به همه پرسی بگذارند اما در انقلاب اسلامی این اتقاق افتاد و مردم مستقیما در ترسیم خطی و مشی ها نقش آفرینی کرده و مدیریت انقلاب را به عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: تأسیس این نهاد در حقیقت نقطه عطفی بود در حوزه قدرت نرم نظام و زنده نگهداشتن روزهای سرنوشت ساز، تاریخی و کلیدی که هریک از این حوادث یادآور رشادت ها و ازخودگذشتگی ملت مابوده و هست.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه امام ره و سایر مسئولین و دلسوزان نظام نگاه ویژه و خاصی به حضور مردم در صحنه های مختلف داشته اند گفت: نگاه ویژه و خاصی که امام خمینی ره به نهادی انقلابی و ارزشی ازجمله این نهاد داشتند باعث شد این شورا همواره در خط مستقیم انقلاب و امام و شهدا گام بردارد و نگاه منصفانه به عملکرد این شورا گویای این است که هموراه فراجناحی و فرا حزبی عمل کرده و مدیریت سلیقه ای بر این نهاد حاکم نبوده.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: هرچه از ابتدای انقلاب فاصله گرفتیم فواید و برکات این نهاد بیشتر آشکار تر شد بنحوی که در ابتدای شکل گیری شاید برخی خیلی با ایده روی کار آمدن این نهاد آن هم بطور مستقل موافق نبودند اما با گذر زمان و نقش و تأثیری که حضور مردم در مواجهه با قائله ها حتی تأثیر آن بر بعد فرامنطقه ای و بین المللی داشت حضور این شورا ضرورت پیدا کرد.

شجاعی یادآور شد: روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر حجت الاسلام سالاری در رأس شورای خراسان شمالی ستودنی است و همین روحیه جهادی بدنه شوراست که توانسته بدون داشتن دستگاه عریض و طویل و داشته های یک سازمان متشکل و متمول نقش خود را به خوبی ایفا کند و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد.

وی با اشاره به حضور باشکوه، چشمگیر و دلگرم کننده مردم در مراسمات مختلف استان و اقدامات خوب و نتیجه بخش این نهاد در خراسان شمالی بیان داشت: ثمره تلاش و مجهادت شماها در این نهاد است که حماسه های ماندگار و بی نظر مردم را رقم می زندو قابلیت انعکاس از لنز دوربین ها و شبکه های ملی را فراهم می آورد.

شجاعی با اشاره به رجز خوانی های پوچ و بی اساس و منفعل دشمنان گفت: اگر امروز دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی را ندارد و با خاری و زبونی دست به دامن جیره خواران مرتجع و دست نشانده می شود نشان از قدرت عظیم مردمی و پشتیبانی مردم از این نظام و انقلاب دارد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاشهای دست اندرکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ برگزاری بی عیب و نقص، منسجم و اثر بخش مراسم و مناسبتها در استان را حاصل برنامه ریزی و سیاستگذاری های دلسوزانه و مدیریت جهادی، کارآمد و پیگیر دانست.

برچسب‌ها