قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: برای ارتفاعات شمالی استان، آسمانی نیمه تا ابری گاهی همراه با پدیده مه پیش بینی می شود.

آسمانی نیمه تا ابری گاهی پیش بینی می شود

یوسف شیخ الملوکی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی تا پنج شنبه جریانات هوا در سطح منطقه شمالی خواهد بود که وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و کاهش دما به ویژه برای روز سه شنبه را به همراه خواهد داشت؛ همچنین طی این مدت برای ارتفاعات شمالی استان، آسمانی نیمه تا ابری گاهی همراه با پدیده مه پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان از امروز تا روز بعد به صورت صاف تا کمی ابری، بعدازظهر وزش باد شدید شمالی و در اواخر وقت ارتفاعات شمالی افزایش ابر و مه آلود پیش بینی می شود و برای روز سه شنبه الی چهارشنبه وضعیت به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید و در پاره ای  مناطق افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات شمالی مه آلود همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان از روز چهارشنبه الی روز بعد، صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و مه آلود و در اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی می شود.

شیخ الموکی با اشاره به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با ۱۶ درجه سلسیوس و بیشینه دما مربوط به قزوین و آبیک با ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها