فقط دو روز قبل از رونمایی از Galaxy Note۱۰ سامسونگ، یک کاربر چینی با آنچه که به نظر می‌رسد نمونه اولیه کاملاً کاربردی از Note۱۰ + بود ، مشاهده شد.

نمونه اولیه سامسونگ "+Galaxy Note۱۰" مشاهده شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، فقط دو روز قبل از رونمایی از Galaxy Note۱۰ سامسونگ، یک کاربر چینی با آنچه که به نظر می‌رسد نمونه اولیه کاملاً کاربردی از Note۱۰ + بود ، مشاهده شد. این دستگاه سوراخ پانچ متمرکز و حداقل حاشیه‌ها را ساپورت می‌کند اما به نظر نمی‌رسد صفحه آن خمیده باشد، این گوشی به احتمال زیاد به دلیل موارد محافظتی در دستگاه‌های نمونه اولیه اینگونه ساخته شده است.

این عکس نشان می‌دهد کاربر از طریق رابط OneUI در حال کار با گوشی است و چیز دیگری را نمی‌بینیم، طبق گمانه زنی‌های گذشته ، Note۱۰ + بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه هر وسیله هوشمند در بازار را خواهد داشت، بالای صفحه فقط ۲ میلی متر حاشیه داشته و پایین گوشی در ۳.۷ میلی متر اندازه گیری می شود، حاشیه های جانبی در ۱.۵ میلی متر ضخامت دارند، در حالی که دوربین از قطر ۴ میلی متر برخوردار است.

پیش بینی می شود که سامسونگ Galaxy Note۱۰ + دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح QHD + باشد. در زیر صفحه نمایش ، بسته به منطقه عرضه شده با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت UFS ۳.۰ ، Snapdragon ۸۵۵ یا Exynos ۹۸۲۰ را مشاهده خواهیم کرد.

در پشت گوشی ، شاهد نصب دوربین چهارگانه با واحد اصلی دیافراگم متغیر ۱۲MP F / ۱.۵-۲.۴ ، دوربین تله ۱۲ MP F / ۲.۱ ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی F / ۲.۲ فوق العاده گسترده و ماژول ToF خواهیم بود، ظرفیت باتری در ۴،۳۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع تا ۴۵ وات شایعه شده است و پیش سفارش‌ها از ۷ آگوست آغاز می‌شود و گوشی ها از ۲۳ آگوست شروع به عرضه می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها