پس از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و ایجاد حواشی برای این شرکت خودروسازی، ایران خودرو دعوتنامه ۵ محصول خود را با انجام اصلاحات جدید صادر کرد.

اعلام قیمت ۵ محصول ایران خودرو با اصلاحات جدید (+جزئیات)

قدس آنلاین: پس از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و ایجاد حواشی برای این شرکت خودروسازی، ایران خودرو دعوتنامه ۵ محصول خود را با انجام اصلاحات جدید صادر کرد.

هفته گذشته به یکباره صدور دعوتنامه‌های ایران‌خودرو برای مشتریان که حاوی  جزئیات پیش فروش یکماهه تعدادی از محصولات نیز بود حکایت از افزایش ۵ تا ۸ میلیونی برخی از محصولات این شرکت داشت. اتفاقی که بلافاصله هم با شوک فوری به بازار و جهش نسبی قیمت ها همراه شدف هم با واکنش وزیر صنعت.

ایران‌خودرو اما  پس از بازخورد گسترده این اتفاق در اطلاعیه‌ای  هرگونه افزایش بهای محصولات خود را تکذیب و اعلام کرد: با توجه به مکانیزه بودن صدور دعوتنامه در ایران خودرو، به علت به وجود آمدن ایراد نرم افزاری، تعداد اندکی از دعوتنامه های ارسال شده با بهایی مغایر با قیمت مصوب شرکت صادر شده که این تعداد دعوتنامه نیز در اسرع وقت اصلاح و مجددا ارسال خواهد شد.

با این حال، رضا رحمانی، وزیر صنعت روز چهار شنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به این اتفاق گفت که دستور داده تا ادعای ایرن‌خودرو در مورد اشتباه سیستمی در اعلام قیمت های بالا بررسی شود (اینجا) و تأکید کرد: اگر خودروسازان برخلاف مصوبات تصمیم به افزایش نرخ داشتند برخورد می‌کنم.

امروز اما  ایران خودرو در دعوتنامه های جدیدی که برای مشتریان این ۵ خودرو صادر کرد، اصلاحاتی را به شرح ذیل انجام داده است.

دعوتنامه رانا LX

 دعوتنامه رانا ال ایکس برای مشتریان این خودرو با قیمت ۷۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان با تخفیف ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی صادر شده بود که ایران خودرو دعوتنامه های جدید این خودرو را با زمان تحویل ۶۰ روزه و با قیمت ۶۲ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۴۰۰ تومان برای مشتریان صادر کرده است.

دعوتنامه پژو ۴۰۵ اس ال ایکس

دعوتنامه ۹۰ روزه پژو ۴۰۵ در مرحله قبلی با قیمت ۷۶ میلیون تومان و تخفیف ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای مشتریان صادر شده بود که در مرحله جدید با کاهش ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی به مبلغ ۶۴ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۰۰ و تحویل ۹۰ روزه برای مشتریان این خودرو صادر شده است.
دعوتنامه پژو پارس سال

دعوتنامه پژو پارس سال که با قیمت ۸۶ میلیون ۱۴۰ هزار تومان و تخفیف ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی با تحویل ۱۲۰ روزه صادر شده بود، با دعوتنامه ۷۰ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۳۰۰ تومانی اصلاح شد که کاهش ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را نسبت به دعوتنامه پیشین نشان می دهد.

دعوتنامه پژو ۲۰۷ دستی

دعوتنامه خودرو پژو ۲۰۷ دستی که در مرحله قبل با موعد ۹۰ روزه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با تخفیف ۳ میلیون تومانی صادر شده بود، ابطال و دعوتنامه جدید این خودرو با قیمت ۸۶ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان برای مشتریان صادر شد. دعوتنامه جدید نسبت به نسخه ابطال شده پیشین، ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

دعوتنامه سورن EF۷ بنزینی

دعوتنامه سمند سورن با تحویل ۱۰۰ روزه در مرحله قبل با قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده بود که با ایجاد اصلاحات جدید در دعوتنامه های ایران خودرو، به مبلغ ۷۴ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها