اسامی نفرات برتر آزمون سراسری ۹۸ در گروه ‌های آزمایشی پنجگانه اعلام شد.

تهرانی‌ها در صدر برترین‌های کنکور ۹۸

قدس آنلاین: براساس اعلام سنجش سازمان آموزش کشور، اسامی نفرات برتر داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۸ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی ، علوم انسانی،؛ علوم آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی منتشر شد.

بر این اساس، "علیرضا سخایی راد" از اهواز، "محمد صادق مجیدی یزدی "از تهران، "دانا افاضلی" از تهران ،"آریا جلالی" از لاهیجان، "علی عباسی" از شهرکرد، "سید ارشان دلیلی" از ساری، "پارسا امینی" از مشهد، "فاطمه جعفری" از تهران، "مهران منتظر" از تفت و "محمد مهدی ابوترابی" از تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را ازآن خود کردند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی "ایزدمهر احمدی نژاد" از تهران، "محسن راستکار" از تبریز،" فرهنگ امیری" از شیراز، "رسا ظفری" از تبریز، "محمدرضا ارشدی صوفیانی" از تبریز، "امیر رضا بسکابادی" از مشهد، "گلسا مصباحی" از شیراز، "ریحانه فرخی ملکی" از رشت، "سیاوش کیانپور" از اهواز، "امیر حسام زارع" از بیرجند ، "سید مهدی زارع زاده  ابرقویی" از ابرکوه نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم را به دست آوردند.

درگروه آزمایشی علوم انسانی نیز "فاطمه شب‌خیز" از لار، "مریم اسماعیلی" از تهران، "امین ایمانپور" از تبریز، "سیده آمنه موسوی لقمان" از بهار، "علی هاجیان" از لار،" فاطمه رستموندی آغمیونی" از تهران، "محمد عرفان هوشیاری" از تهران، "آتنا طاهری" از تهران، "محمد حسین سه دهی" از تهران و "ملیکا دادخواه تیرانی" از اصفهان نیز رتبه‌های یک تا دهم این گروه را کسب کردند.

"سارا سادات کریمی" از تهران، "صبا محمدی مفرح " از تهران، "پریا سینائیان" از تهران، "مرجان حاتمی ورزنه" از تهران و "پارسا رحمان مشهدی" نیز از تهران رتبه‌های یک تا پنج گروه آزمایشی هنر را از آن خود کردند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز "صالح شاملو احمدی" از تهران، "امیرشایان چادگانی پور " از اصفهان ، "شهریار رجائی فیروزآبادی" از تهران ، "پریناز باستانی" از تهران و "کسری محمدی" از تهران رتبه‌های یک تا پنج را به دست آوردند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها