مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: می‌طلبد روحانیت و فعالان فرهنگی منبرها و تبلیغات را با کتاب آمیخته کنند.

فعالان فرهنگی تبلیغات خود را با کتاب آمیخته کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در مراسم خوانش و معرفی کتاب "زن آقا " که با حضور نویسنده کتاب در کاشمر برگزار شد، گفت: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب شعار گام دوم انقلاب را با کتاب بر می‌داریم و مبنای کار خود قرار دادیم.

او با بیان اینکه جای خرسندی است که برای یک همایش فرهنگی و یک کتاب شاهد چنین جمعیت علاقمند به کتاب و کتابخوانی در کاشمر هستیم تصریح کرد: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اداره کل کتابخانه‌های خراسان رضوی و شهرستانها همایشهای خوانش کتاب را در کنار نشستهای کتابخوان برگزار میکنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: خوانش کتاب با حضور نویسنده و راوی هر کتاب برگزار میشود، کتاب زن آقا هم که خوانش میشود یکی از کتابهای ارزشمندی است که انتخاب شده است.

سبزیان با بیان اینکه موضوع کتاب زن آقا نه صرفا برای طلبه‌ها، روحانیون و خانواده آن‌ها بلکه برای تمامی اقشار مختلف مفید بوده و جذابیتهای فراوانی دارد افزود: این کتاب خاطرات یک ماه همراهی خانم زهرا کاردانی نویسنده کتاب است که با همسر طلبه خود در یک سفر تبلیغی به رشته تحریر درآوردهاند.

او تصریح کرد: این کتاب پیامهای فراوانی به همراه دارد که توکل به خدا، صبر و مهارت تاب آوری در برابر سختیها و مشکلات و تلاش و همراهی با همسر از آن جمله است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با تأکید براینکه این خانواده برای تبلیغ دین یک ماه مبارک رمضان سختیهایی را تحمل میکنند که خودش یک دوره زندگی است گفت: با توجه به اینکه در همه عرصه‌های خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و ... برای رشد و اعتلا نیاز به دانایی داریم کتاب ابزار لازم برای دانایی است.

سبزیان افزود: می‌طلبد روحانیت و فعالان فرهنگی منبرها و تبلیغات را با کتاب آمیخته کنند و محرم پیش رو را برای افزایش بصیرت، دانایی و آکاهی و معرف محرم کتابخوان قرار دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها