فراخوان نخستین مهرواره سرودِ آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» اعلام شد.

نغمه‌های روشن فردا در مهرواره سرود کانون طنین‌انداز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شرکت‌کنندگان نخستین مهرواره سرود آفرینش را که به همت اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری و انجمن سرود کانون برگزار می‌شود، اعضای ۶ تا ۱۸ سال مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور و ترکیبی (عضو و مربی) تشکیل می‌دهند.

هدف از برگزاری این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار خواهد شد، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون است.

بر اساس این خبر، «سرود نمایش» و «نماهنگ» از بخش‌های این مهرواره به شمار می‌رود که در بخش «سرود نمایش» اولویت و تاکید بر خواندن سرود است و باید تمام سرودهای اجرا شده همراه با حرکات نمایشی باشد. معیار اصلی در داوری اجرای صحیح سرود است و حرکات نمایشی باید در خدمت سرود باشد. آثار این بخش باید به صورت زنده، بدون میکس و به‌دور از هرگونه ویرایش در بخش خواندن سرود، ضبط و ارسال شود.

همچنین آثار بخش «نماهنگ» می‌تواند به صورت استودیویی یا زنده، در قالب فایل تصویری با کیفیت تصویر فول اچ دی ۱۰۸۰ و استاندارد صوتی wave audio یا mp۳ با کیفیت ۳۲۰ ضبط شده و بعد از تصویربرداری و تدوین به صورت یک کلیپ ارائه شود.

مهرواره سرود دارای دو سطح استانی و کشوری است که مهرواره‌ استانی از ۸ آبان تا ۸ دی ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و از هر استان حداکثر ۳ سرود برگزیده انتخاب و اجرای آن‌ها در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مرکزی ارسال می‌شود.

دبیرخانه مرکزی مهرواره‌ی سرود در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان واقع شده است.

یادآوری می‌شود نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها