معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد در آستانه روز خبرنگار از بخش های مختلف موسسه رسانه ای قدس بازدید کرد.

همه روزهای سال روز خبرنگار است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رضا هاشمی فرماندار شهرستان مشهد در آستانه روز خبرنگار، ظهر امروز  از موسسه فرهنگی قدس و پایگاه خبری قدس آنلاین بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه همه ما باید ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشیم، اظهار داشت: اگرچه ۱۷ مرداد و سالروز شهادت شهید صارمی  به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است و حضور در این رسانه برای تشکر و قدردانی از فعالیت های ارزنده آن است  ، اما تمام روزهای سال ، روز خبرنگار است زیرا این قشر از جامعه همیشه و در هر وضعیتی به دنبال دفاع از حقوق مردم و جامعه می باشند.

هاشمی  در بازدید از قسمت های مختلف پایگاه خبری قدس آنلاین بیان داشت: فعالیت و اقدامات انجام شده در این پایگاه خبری بر مبنای نیاز روز مخاطب تهیه و برنامه ریزی شده است، از طرفی چون شهر مشهد به مشابه یک ایران کوچک است و از شهرها و استان های مختلف کشور به شهر مشهد  برای زیارت امام رضا(ع) سفر می کنند ساخت برنامه هایی متناسب با ذائقه آنها نیز مطلوب خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد افزود: همچنین  چون افرادی  از کشورهای خارجی به این شهر برای زیارت سفر می کنند، لازم است تا برنامه های این پایگاه که از غنای خوبی برخوردار هستند به زبان های مختلف از جمله عربی  برای این زائران نیز نیز تهیه شود.

برچسب‌ها