خراسان شمالی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نگاه پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین در خراسان شمالی نگاهی دلسوزانه و منصفانه است.

نگاه پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین در خراسان شمالی دلسوزانه و منصفانه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین فرخنده به مناسبت آستانه ۱۷ مرداد روزخبرنگار با حضور در دفتر سرپرستی خراسان شمالی، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی قدس، جایگاه روزنامه قدس و پایگاه خبری، تحلیلی قدس آنلاین را بسیار خوب دانست و اظهار داشت: خوشبختانه روزنامه قدس یکی از متنوع ترین روزنامه در بین مطبوعات کشور است که مخاطبان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه نقدهای این رسانه بسیار دلسوزانه بوده است ادامه داد: این زحمات، مرهون تلاش و درایت مدیرانی است که به این رسانه در ابعاد مختلف توجه ویژه ای دارند.

مدیر مسئول دفتر روزنامه قدس نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران قشر پرتلاش، ایثارگر در خط مقدم و در عرصه اطلاع رسانی هستند.

ملک محمد علیزاده اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در توسعه جامعه استان دارند که با عشق و علاقه ای که به کار و حرفه خود دارند در هرساعتی از شبانه روز در جلسات حضور دارند.

وی در خصوص مشکلات مطبوعات نیز گفت: با وجود اینکه دفاتر سرپرستی با مشکلات عدیده ای مانند اشتراک روزنامه، آگهی و ... دست و پنجه نرم می کنند اما به این حال سعی کرده ایم جایگاه روزنامه را در همه زمینه ها مانند انتشار اخبار و... حفظ کنیم.


 

برچسب‌ها