معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: اصل انتخابات بر قانون مداری است و همه در موضوع انتخابات باید مر قانون را رعایت کرده و از انجام هرگونه اقدام و فعالیتی که نقض کننده قانون باشد باید پرهیز کنند، از طرفی رای مردم به عنوان حق الناس و امانت نزد مسئولان برگزاری انتخابات است و باید به طور شایسته از آن پاسداری شود.

افراد از هرگونه فعالیت انتخاباتی که نقض کننده قانون است پرهیز کنند

سیدمحمد رضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته دستاوردهای بزرگ و بی نظیری داشته است.

وی تصریح کرد: اگرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه فعالیت، دستاوردها و پیشرفت های چشم گیری  در حوزه های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی، پزشکی و فرهنگی داشته است  اما از جمله مهمترین دستاوردهای نظام می توان به مشارکت سیاسی و حضور پرشور مردم در انتخابات مختلف اشاره کرد به طوری که در حال حاضر هر دو سال یک بار فضای کشور انتخاباتی می شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد افزود: با توجه به اینکه در سال جاری و در تاریخ ۲اسفند ماه ، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار می شود، ستاد انتخابات و کمیته های شش گانه شهرستان مشهد فعالیت خود را شروع کرده اند ، همچنین در حال آماده کردن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای اجرای انتخابات سالم و پویا که مدنظر ومورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت می باشد، هستیم.

هاشمی در مورد تبلیغات زودهنگام برخی افراد در شهرستان مشهد برای انتخابات پیش رو نیز بیان داشت:  اصل انتخابات بر قانون مداری است و همه در موضوع انتخابات باید مر قانون را رعایت کنند و از انجام هرگونه اقدام و فعالیتی که نقض کننده قانون باشد باید پرهیز کنند، از طرفی رای مردم به عنوان حق الناس و امانت نزد مسئولان برگزاری انتخابات است و باید به طور شایسته از آن پاسداری شود.

وی تصریح کرد: قانون مداری، مشارکت و امنیت آرائ سه موضوعی است که در مساله انتخابات مورد تاکید ما قرار دارد و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام که در همه صحنه ها وفادار به انقلاب اسلامی هستند انشاالله در انتخابات ۲ اسفند نیز در شهرستان مشهد مقدس مشارکت حداکثری خواهند داشت.   

برچسب‌ها