ایلام- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: اگر همه رسانه‌ها پای‌کار باشند و خدمات دولت و نظام اسلامی را منعکس کنند، جریان ضدانقلاب اسلامی را مأیوس و توطئه‌های آنان در ناامید کردن جامعه، خنثی می‌شود.

رسانه ها خدمات دولت و نظام را منعکس کنند

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار جمال شاکرمی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگاران در محل هتل زاگرس شهر ایلام، اظهار کرد: شهید صارمی مسیر اوج گرفتن، پرواز گرفتن و رسیدن به معشوق به همه شهیدان و مدافعان حرم نشان دادند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی و گروهی وابسته نیست، افزود: سپاه پاسداران فارغ از همه جریان‌های سیاسی برای پیشرفت نظام در همه ابعاد و برای خدمت به مردم هیچ مرزی نمی‌شناسد.

وی با اشاره به اینکه  در ایلام نیز همه جریان‌های ضدانقلاب، انحرافی و تکفیری و در مرز نیز، در رصد اطلاعاتی ما قرار دارند، یادآور شد: در حوزه‌های برون‌مرزی و درون‌مرزی یک اشراف صددرصدی داریم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه ما به دنبال هم‌افزایی و حضور در بین مردم هستیم، گفت: برخی از کانال‌ها که دارای خط‌مشی سیاسی خاص هستند، تنها بخش از خدمات و تلاش‌ها را منعکس می‌کنند که باید همه تلاش‌ها و خدمات نظام منعکس شود تا جریان ضدانقلاب را مأیوس کنند.

برچسب‌ها