مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، به همراه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی و... جمعی از مسئولین این سازمان به مناسبت ۱۷ مردادماه، از تحریریه قدس آنلاین بازدید کردند.

قدس آنلاین یکی از رسانه های مروج در حوزه میراث فرهنگی است

تکتم بهاردوست

در این دیدار ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی ضمن تبریک از تلاش خبرنگاران و اصحاب این رسانه در توضیح فعالیت قدس آنلاین در فضای مجازی گفت: رسانه ها از جمله قدس آنلاین بهترین کمک کنندگان ما در امر احیاء و نگهداری از میراث فرهنگی هستند و از آن جایی که این روزها مردم بخش عمده ای از وقتشان را صرف رصد اخبار در فضای مجازی می کنند می توانند  در اطلاع رسانی هر چه بیشتر در این زمینه موثر باشد.

وی افزود: چون انعکاس اخبار به روز و در زمان خودش می تواند به بهترین شکل از میراث فرهنگی و صنایع دستی حفاظت کند باید از سرعت عمل و تلاش خبرنگاران قدس آنلاین در انعکاس این اخبار تشکر و سپاسگزاری کنم چون یکی از رسانه هایی که در ترویج میراث فرهنگی و صنایع دستی بسیار موثر و مفید عمل کرده است قدس آنلاین است.

مکرمی فر ادامه داد: با توجه به فعالیت قابل توجه این رسانه در امر حفاظت از میراث فرهنگی من پیشنهاد می کنم که همواره و بیش از پیش یاری گر من و همکارانم در این امر خطیر باشند و من امیدوارم اخباری که مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری است بیشتر از این در قدس آنلاین انعکاس داشته باشد. چون هم مردم بخصوص در فضای مجازی پیگیر اخبار میراث فرهنگی هستند و هم اینکه کسانی که در خارج از کشور به این فرهنگ و مرز و بوم مهر و علاقه ای می توانند سهل الوصل تر از اخبار میراث فرهنگی در خارج از کشور بهره مند شوند.


انتهای خبر/

برچسب‌ها