جمعی از اهالی خبر همزمان با روز خبرنگار گلزار شهدای بهشت ثامن در حرم مطهر امام رضا(ع) را غبار روبی کردند و این روز را در این مکان مقدس گرامی داشتند.

عطر افشانی مزار شهدا در سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی  در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم گفت:وظیفه رسانه ها بیان و انتقال واقعیات مبتنی بر حقایق است و بدیهی است آن چه اتفاق می افتد بخشی از حقیقتی است که می بینیم.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: به طور مثال حقیقت تقابل ما با دنیای استکبار ورای اتفاق ها و رخدادهاست که به مرور زمان دیده خواهد شد و اصحاب رسانه با توجه به اتفاقاتی که خواهد افتاد و برتری ای که جبهه حق بر استکبار در صحنه های مختلف پیدا خواهد کرد اخبار آن را  به آگاهی مردم خواهند رساند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: وظیفه اصلی نهادهای دولتی و ارشاد تکریم شان خبرنگاران است.
جعفر مروارید افزود: بیمه خبرنگاران و کمک به حل مساله کاغذ از مسائلی است که در طول سال پیگیر آن هستیم و امیدواریم با کمک خود اصحاب رسانه در فضای تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی بتوانیم موفق باشیم.
در ادامه این مراسم اهالی رسانه بعد از حضور در بهشت ثامن و غبارروبی مزار شهدا در صحن آزادی زیارت عاشورا را قرائت کردند و سپس به زیارت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) رفتند.

برچسب‌ها