سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز صبح امروز از موسسه رسانه ای قدس دیدار کرد.

تعاملاتمان با روزنامه قدس را ادامه خواهیم داد

تکتم بهاردوست

در ادامه دیدار مسئولین شهری از سایت قدس آنلاین صبح امروز سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز از روزنامه و سایت قدس آنلاین دیدار و با خبرنگاران گفتگو کرد. وی ضمن تبریک روزخبرنگار به اهالی رسانه گفت: من به همه رسانه ها علاقه مندم و هر روز بخشی از فرصتم را صرف رصد کردن اخبار و مطالعه سایت قدس آنلاین می کنم و البته در کنارش از مطالب روزنامه قدس هم بی بهره نیستم و خداراشکر که سالهاست با این روزنامه و سایت آن تعامل خوبی داریم.

وی افزود: روزنامه قدس یک جایگاه ملی دارد و کسی نمی تواند منکر این قضیه شود و این باعث خوشحالی است که در بین بقیه رسانه های کشوری جایگاه خوبی دارد و نظرها را به خودش جلب کرده است و همانطور که گفتم یکی از وظایف فرمانداری طرقبه شاندیز است که تعاملاتش را با این روزنامه و سایت خبری اش حفظ کند و خوشبختانه تا کنون از نعمات این روزنامه بهره مند بوده و خواهیم بود.

حسینی درپاسخ به این سئوال که رسانه ها تا چه حد توانایی اقناع مخاطب در فضای مجازی را دارند گفت: از ان جایی که کاغذ گران شده و حتی حمل و نقل روزنامه ها هم با مشکلاتی مواجه شده است مطمئنا رویکرد رسانه ها در فضای مجازی برای همگان ثابت شده است و حتما آینده متعلق به فضای مجازی است و بدون شک در آینده نزدیک تر رسانه ها خیلی بیشتر به این سمت خواهند رفت و ما چاره ای نداریم که جایگاه رسانه ها را در فضای مجازی به رسمیت بشناسیم.


انتهای خبر/

برچسب‌ها