سید جلال فیاضی مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از روزنامه قدس و سایت تحلیلی خبری قدس آنلاین بازدید کرد.

حضور روزنامه قدس و قدس آنلاین در فضای مجازی یکی از ضرورت‌ها است

سید جلال فیاضی مدیر خبرگزاری رضوی و مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در جریان بازدید از روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین ضمن تبریک به خبرنگاران از عملکرد این روزنامه تقدیر کرد و گفت:روزنامه قدس به دلیل انتصابش به امام رضا(ع) می‌تواند یکی از روزنامه‌های مورد اعتماد عمومی باشد و بدون شک می تواند با حضور گسترده‌ در سطح کشور و در بین دیگر رسانه ها بیش از پیش دیده شود.

وی ادامه داد: تا جایی که من در جریان هستم خوشبختانه تا به امروز اتفاقات خوبی در جهت معرفی هر چه بیشتر این رسانه به مخاطب افتاده است و از قضا اتفاقات خوب تری هم در شرف است. من تصور می‌کنم از آن جایی که امام رضا(ع) متعلق به همه است  واز آن جا که  قدس هم منتصب به ایشان است باید بتواند انتصاب به همه مردم را حفظ کند و باید بیش از پیش در این جهت تلاش کند.

 مدیر خبرگزاری رضوی افزود: حضور روزنامه قدس و قدس آنلاین در فضای مجازی یکی از ضرورت‌ها است اگر چه کماکان معتقدم نشریات مکتوب علی رغم گسترش فضای مجازی از فضای رسانه‌ای کشور و دنیا حذف نمی‌شود چون هستند کسانی که دوست دارند رسانه را لمس کنند و این ارتباط را به این شکل برقرار کنند ولی با عین حال که رسانه مکتوب قابل حذف شدن نیست ولی قطعا با توجه به گسترش فضای مجازی حضور لحظه ای قدس آنلاین و مجموعه روزنامه قدس در فضای مجازی می تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد.

مشاورعالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ادامه داد: یکی از نکاتی که در این رسانه باید به آن بیشتر توجه شود با توجه به حضور گسترده زائران عرب زبان به مشهد به نظرم در فضای مجازی و مکتوب توجه به موضوع زبان عربی در قدس و در شرایط کنونی یک ضرورت محسوب می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها