خوزستان- عضو شورای شهر از عدم پرداخت عوارض ۲۲۰ حلقه چاه غیر مجاز در اهواز به شهرداری اشاره کرد و گفت: نفت نیز حق آلایندگی خود را پرداخت نمی کند چون مردم مطالبه گری را نمی دانند.

مطالبه گری نمی دانیم حقمان را نمی دهند

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدرضا ایزدی عضو شورای شهر اهواز پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم ما آگاهی مردم از حقوق شهروندی خود است، گفت: مردم باید به سطح بالایی از حقوق خود در جامعه آشنا شوند تا به واسطه آن مطالبگری بالا برود. رسالت رسانه ها نیز، آگاه و آشنا سازی مردم با حقوق شهروندی است.
وی در رابطه با ساخت و ساز های بی کیفیت، عنوان کرد: وقتی متولیان امر، واگذاری زمین ها را به افراد ناحق بسپارند،  ساخت و سازهای غیرمجاز رونق پیدا می کند. اگر مطالبه و حق مردم داده نشود هرج و مرج پیش می آید.

عضو شورای شهر ادامه داد: از جمله حق هایی که رعایت نشده همین آلایندگی شهری توسط نفت و گاز است. چرا نباید مطالبات سال  ۹۳ را تاکنون پرداخت کنند؟
ایزدی تصریح کرد: نفت و گاز کارون ۳۴۰ میلیارد تومان باید به شهرداری و مردم می داد، اما شانه خالی کرد و الان مبلغ آن به هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده که دیگر نمی توانند نادیده بگیرند.
وی تاکید کرد: بیش از ۲۲۰ حلقه چاه در اهواز داریم که عوارض آن پرداخت نمی شود. نیاز داریم تا برای باز پس گرفتن حق مردم، رسانه ها با اعضای شورا هم صدا شوند.
ایزدی بیان کرد: شکایات انجام شده و مسائل درون سازمانی را نمی توان رسانه ای کرد، اما پیگیری ها انجام شده است.

برچسب‌ها