خراسان جنوبی _حجه الاسلام والمسلمین سید محمد معلمی امام جمعه بشرویه گفت : پایبندی به نظام اسلامی؛تبعیت از ولی فقیه و حمایت از دولت اسلامی باید جزو اصول کاری و سرلوحه امور برای مسئولین جمهوری اسلامی باشد.

تبعیت از ولی فقیه اولویت اصلی مسئولان باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،ظهر شنبه حجت الاسلام سید محمد معلمی به همراه اعضای ستاد نماز جمعه بشرویه در دیدار هم اندیشی با فرماندارجدید شهرستان بشرویه بر حفظ وحدت و همگرایی مسئولین تاکید کردند.

امام جمعه بشرویه  ضمن تبریک انتصاب شایسته مهندس «علی شفیعی» به عنوان فرماندار جدید شهرستان بشرویه گفت: انتصاب شخصیتی مومن ، با اخلاق، و جهادی را در سمت فرمانداری بشرویه باید به فال نیک گرفت و انتظار داریم در مدت زمان تصدی این انسان شایسته خدمات رسانی به مردم مومن و بافرهنگ شهرستان و بخصوص مطالبات بحق این مردم سرعت بیشتری گیرد.

وی گفت :با مطالعه پیشینه فرهنگی مردم شهرستان بشرویه ؛ایمان ؛اعتقادات مذهبی و وحدت و همدلی شاخصه اصلی این مردم شریف است و لایق بهترین خدمات هستند.

حجت الاسلام معلمی گفت : نهاد امامت جمعه بشرویه برمبنای عمل به دستورات مقام‌معظم رهبری و استفاده از خرد جمعی نخبه گان و اندیشمندان ستاد نماز جمعه آمادگی کامل دارد تا همراه با مقام عالی دولت در شهرستان در راه پیشرفت و خدمات رسانی به مردم و بخصوص محرومین واقعی تلاش پیگیری داشته باشند

وی گفت : خدمت به جامعه اسلامی روحیه ای جهادی را می طلبد و اگر مسئولین این مسئله را در اولویت کاری خود قرار دهند ؛ قطعا مشکلات و گرفتاریها بزودی و آسانی حل شده و ثمره آن در جامعه ظهور و بروز می کند و مردم اعتماد بیشتری به مسئولان خود پیدا می کنند.

در ادامه مهندس علی شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه ضمن قدردانی از امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه از ابراز حمایت از مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان گفت : قطعا حمایت ها و ابراز همکاری نهاد محترم نماز جمعه مسئولیت هارا سنگین تر می کند, تا در راه خدمت رسانی به مردم شریف و با فرهنگ این شهرستان تلاش مضاعفی داشته و خود را گم نکنیم.

وی یاد آور شد:مجموعه پرسنل فرمانداری و مسئولان دولتی مصمم هستند بدور از احساسات و وابستگی های جناح بندی سیاسی ,ولایت پذیری را خط قرمز خویش قرار داده و متواضعانه در خدمت مردم باشیم.

فرماندار بشرویه اظهار داشت : یکی از مسائلی که سعی داریم برای تسریع در پیشرفت و آبادانی شهرستان در دستور کار قرار دهیم جذب سرمایه گزاری و رونق صنعت گردشگری برمحور معرفی فرهنگ دینی و سنتی مردم این منطقه است ؛ تا فرهنگ کار و تلاش رابرای قشر جوان و جویای کار نهادینه کرده و زمینه اشتغال آنان را فراهم آوریم تا مجبور نباشند به استانها و یا شهرستانهای همجوار مهاجرت کنند.

 شفیعی همچنین گفت : در شهرستان بشرویه فرصت های شغلی برای جوانان وجود دارد ولیکن فرهنگ استفاده از برخی مشاغل هنوز تعریف درستی نشده است.

فرماندار بشرویه خاطر نشان کرد: برای نتیجه دادن کارها و خدمات باید پیگیری جهادگونه داشته باشیم و سعی داریم این هدف را در بین‌مسئولان ترویج کنیم و قطعا با مسئولانی که کم کاری کرده و یا خدای نخواسته در کار مردم گره افکنی داشته باشند با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی وحدت؛ همدلی و همگرایی بین مردم و مسئولین را رکن اصلی پیشرفت و آبادانی شهرستان دانست و از تمام نخبه گان و اندیشمندان و صاحب نظران که دل در گرو توسعه بشرویه دارند خواست با اظهار نظرات و پیشنهادات سازنده خود در توسعه منطقه سهیم باشند

در پایان این دیدار سه تن از اعضای ستاد نماز جمعه با بیان‌نظرات و راه حل ها خواستار تسریع در پیگیری مطالبات شهرستان شدند.

برچسب‌ها