همدان- مدیر کل آموزش و پرورش همدان گفت: سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش را برنامه محور کرده است و با تغییر وزیران هم مسیر روشن آموزش و پرورش تغییر نخواهد کرد.

 آموزش و پرورش برنامه محور است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد پورداود ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در مدرسه قدیمی ابن‌سینای همدان(ریحانه النبی) همدان افزود: سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش شان و جایگاه ویژه‌ای برای آموزگاران که در خط مقدم تعلیم و تربیت قرار دارند قایل شده است و این نیروهای انسان ساز از سایر کادر اداری و آموزشی ویژه دیده شدند.

وی اظهار کرد: آموزگاران و فرهنگیان در خط اصلی و مقدم روشنگری جامعه به مانند خبرنگاران فعالیت دارند و نقش بارز آنان در هدایت جامعه به طور خاص مشخص است.

 پورداود گفت: خبرنگار و فعالیت رسانه‌ای دروازه ورود به  دنیای روشنگری و هدایت جامعه است و این قلم توانای خبرنگار است که مسیر روشن هدایت در جامعه ترسیم می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش  همدان با یادآوری این گفته وزیر آموزش و پرورش که خبرنگاران به واقع نورافکن‌هایی هستند که موجب روشنی جامعه و افکارآنان می‌شوند، افزود: ویژگی خاص رسانه‌ها هنجار سازی، نمادسازی، جامعه سازی و انسجام فرهنگی است.

برچسب‌ها