دبیرکل حزب موتلفه از وزارت امور خارجه خواست که برای مسئله کشمیر و حل و فصل مسائل جاری، اولویت قائل شود و از حقوق مسلمانان کشمیری حمایت کند.

وزارت خارجه پیگیر وضعیت مسلمانان کشمیر باشد

قدس آنلاین: اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با تبریک عید سعید قربان به ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران و همه ملت های مسلمان جهان اظهار امیدواری کرد مراسم حج امسال، مظهر همبستگی و پیوند مسلمانان و شکوه و عظمت اسلام گردیده و اظهار برائت از استکبار و مستکبرین و ستمکاران باشد. 

وی افزود: فریاد بلند حج ابراهیمی که نمرودشکن بود باید باشد و مهمانان خانه خدا از مظلومین جهان، به خصوص مسلمانانی که اسیر رنج‌ها و انواع توطئه ها، کشتار و شکنجه هستند، حمایت گسترده کنند. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تبریک پیروزی های ملت مقاوم یمن تأکید کرد: ائتلاف ضد یمن درحال فروپاشی است و مسلماً ملت قهرمان یمن، استقلال خود را حفظ کرده و یمن را دوباره خواهد ساخت. 

بادامچیان گفت: درگیری های اخیر بین نیروهای اماراتی و یمنی، مقدمه این فروپاشی است. دولت سعودی نیز اگر هرچه زودتر از تجاوزات خود عقب نشینی نکند، با خشم و اعتراض همه مسلمانان و مردم مسلمان عربستان مواجه خواهد شد و عواقب سختی را مجبور است تحمل کند.  

وی درباره لغو خودمختاری کشمیر، این اقدام را اشتباهی بزرگ خواند که زیان های بزرگی را بر دولت هند وارد خواهد ساخت. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از وزارت امور خارجه خواست برای مسئله کشمیر و حل و فصل مسائل جاری، اولویت قائل شود و از حقوق مسلمانان کشمیری حمایت کند. 

بادامچیان در ادامه با اشاره به دیدار پرثمر جمعی از مدال آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم والیبال جوانان با رهبر معظم انقلاب گفت: نگاه علمی و مبتنی بر اندیشه و تفکر بلند اسلام و تحقیق و دانش‌جویی و علم آموزی جهادی، رمز پیشرفت کشور و ثمربخش شدن استعدادهای جوانان کشور است. تکیه بر دانش جوانان و فرهیختگان، یک منبع انرژی پایان ناپذیر است که سطح کارآمدی نظام را در همه زمینه ها ارتقاء می دهد. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: حضور جوانان ما در صحنه‌های ورزش جهانی در کشورهای مختلف مقدمه ای است برای اینکه ورزش در رشته‌های ورزشی همراه ارزش‌ها و درمورد بانوان با رعایت عفاف و حجاب، شادترین سرگرمی را همراه سلامتی، توسط اساتید ورزش و ورزشکاران ما در دنیای معاصر پدید آورد. 

وی با تقدیر از اقدامات جدی قوه قضائیه در محاکمه مفسدان و متجاوزان به حقوق ملت اظهار امیدواری کرد که این مجاهدت به پیشگیری از جرائم و به ایجاد امنیت کامل کمک نماید و مردم شاهد اختلاس‌ها، دزدی ها و خیانت ها نباشند.

بادامچیان همچنین از فعالیتهای سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات تقدیر و دستگیری جاسوسان آمریکایی را نشانه اقتدار اطلاعاتی ایران دانست و تأکید کرد: آنها که در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ولایی هستند، بیهوده سعی در کار بی فرجام نداشته باشند و آمریکایی‌ها بدانند که جاسوس‌های آنان در ایران هم هیچ غلطی نخواهند کرد.  

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره دفاع ریاست جمهوری و وزیر امور خارجه از برجام گفت: جای یک تحلیل جامع و همه جانبه از برجام خالی است تا تحلیل ها به سمت و سوی نفی مطلق و اثبات مطلق نرود و ایران اسلامی از رویداد برجام بتواند با نگاه همه جانبه اگر تهدید است، آن را به فرصت تبدیل کند و اگر فرصت هایی در آن هست، همه ذهنیت ها در استفاده از آن فرصت ها متمرکز شود.

وی تاکید کرد: مسلم است که آمریکا و کشورهای اروپایی منافع خودشان را در برجام پیگیری می کنند. ایران هم باید در راستای منافع خود از این رویداد بنگرد که چگونه می تواند استفاده خود را ببرد.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها