همدان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از ساخت شهرک صنعتی جدید در لالجین خبر داد.

ساخت  شهرک صنعتی جدید در لالجین

به گزارش قدس آنلاین محمد رضا بادامی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان اظهار کرد:در همین راستا ۶۰ هکتار زمین تملک شده و مطالعات آن در حال انجام است که امیدواریم سال آینده استقرار واحدها انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲۰ واحد تولیدی و خدماتی در شهرک صنعتی لالجین مستقر است در خصوص وضعیت شهرک صنعتی بهاران نیز گفت: ۴۰ هکتار زمین تملک شده که تا پایان شهریورماه واگذاری انجام می‌شود.

بادامی در ادامه از ایجاد ناحیه صنعتی قروه درگزین در شهرستان تازه‌تأسیس درگزین خبر داد و اظهار کرد: مساحت زمین این ناحیه صنعتی ۵۰ هکتار است که بیش از تیمی از آن تملک شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تویسرکان را مستعد تبدیل به قطب صنایع دارویی کشور دانست و با اشاره به استقبال متقاضیان از شهرک صنعتی فرسفج گفت: با این تفاسیر این شهرک نیاز به توسعه داشت که در این زمینه زمینی به مساحت ۱۴ هکتار تملک شده است ضمن اینکه امیدوارم سال آینده کار واگذاری انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه ۲۰ هکتار نیز به شهرک صنعتی ملایر ۲ اضافه می‌شود گفت: فعالیت واحدهای تولیدی مبل و منبت در این شهرک وضعیت خوبی دارد.

وی در ارتباط با منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر در همدان نیز اظهار کرد: عملیات ایجاد زیرساخت در این منطقه شروع شده که امیدواریم سال آینده نسبت به واگذاری واحد به متقاضیان اقدام شود.

بادامی منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر را یک پروژه استراتژیک برای همدان در حوزه صنایع هایتک دانست و گفت: در کل کشور چهار منطقه ویژه فناوری‌های برتر تعریف شده که یکی از آنها همدان است.

وی در خصوص خوشه مبل و منیت در تویسرکان اظهار کرد: به دستور استاندار قرار شد یک ساختمان خدمات تخصصی در ناحیه صنعتی اشترمل ساخته شود که این ساختمان در مراسم افتتاح جشنواره مبل و منبت تویسرکان در اختیار قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان برگزاری جشنواره مبل و منبت در شهرک صنعتی ملایر ۲ را از دیگر فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: در این جشنواره تولیدات شرکت‌کنندگان به صورت کشوری تبلیغ می‌شود.

وی گفت: طی تفاهمنامه‌ای با صندوق کارآفرینی، خریداران می‌توانند تا سقف خرید ۱۵ میلیون تومان وام دریافت کنند که سود چهار درصد با دوره بازپرداخت سه ساله برای آن در نظر گرفته شده است.

بادامی توجه به خوشه کیف و کفش چرم در همدان را از دیگر موضوعات دانست و تصریح کرد: ۲۵ مردادماه نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها