همدان- خانواده مرحوم محمد ملکی، ازاهالی شهر بهار با اهدای اعضای بدن این فرزندخود به سه نیازمند عضو زندگی دوباره بخشیدند.

اهداء عضو در همدان به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی معاونت درمان، مجید حمیدی رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: خانواده گرانقدرملکی که از اهالی شهر بهار استان همدان هستند با سخاوت و بزگواری اعضای بدن عزیز خود را اهدا کردند و با این حرکت خیر و خداپسندانه به سه فرد نیازمند عضو زندگی دوباره بخشیدند.

حمیدی ادامه داد: در کشور افراد زیادی شامل کودکان معصوم و اولیای خانواده‌ها ضمن تحمل سختی و مشکلات بسیار در نوبت پیوند هستند بنابراین با فرهنگ سازی و مشارکت خانواده افراد مرگ مغزی میتوان بخش بزرگی از مشکلات را برطرف کرد.

وی افزود: اهدای عضو افراد مرگ مغزی صرفا یک اقدام انسانه دوستانه و خداپسندانه است و هیچگونه هزینه ای به خانواده اهدا کننده پرداخت نمی‌شود.

شادروان مرحوم محمد ملکی جوان ۲۲ ساله چند روز گذشته بر اثر تصادف دچار ضایعه مرگ مغزی شد و حانواده اش با رضایت کامل دو کلیه و کبد این مرحوم را برای استفاده افراد نیازمند اهدا کردند.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تشکر از این خانواده ایثارگر برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبراز درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

برچسب‌ها