قزوین_ معاون پارلمانی وزیر دفاع در قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ناممکن ها را ممکن کرد، گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به قدرت سیاسی و اقتصادی نیازمندیم.

انقلاب اسلامی، ناممکن ها را ممکن کرد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر و گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین و نکوداشت مقام شهید طهماسب شیخ حسنی خبرنگار شهید شاخص استان ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری باران شهر آبیک برگزار شد.

در این مراسم، سردار رضا طلائی نیک اظهار داشت: شهدا از ستارگانی هستند که ما را به جبهه حق هدایت کرده و از مسیر طاغوت دور می‌کنند و خداوند ما را با پیامبران و قرآن کریم به مسیر الهی هدایت می‌کند.

وی افزود: شهدا از نشانه هایی هستند که وقتی به قرب می رسند ما را به مسیر الله هدایت و از مسیر طاعوت دور می کنند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع عنوان کرد: جامعه رسانه استان قزوین ۱۰ شهید را به عنوان سرمایه در دسترس دارد و این استان مهد تاریخ، تمدن و دیار شهادت است و شهیدان بزرگی چون شهید بابایی و مرحوم ابوترابی در راستای نهضت انقلاب اسلامی و منویات رهبری و جهاد و شهادت قدم های بلندی را برداشته و اسوه و الگو هستند.

طلائی نیک یادآور شد: رهبری به زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید دارند چراکه شهید فراتر از زمان و مکان اثربخشی دارد.

وی یادآور شد: بدون جامعه خبرنگار امکان انتقال واقعیت‌ها وجود ندارد و جامعه رسانه ای و شهدا در راهی که می‌خواهند حرکت کنند نیز یک هدف دارند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع با اشاره به شهید شاخص استان قزوین اضافه کرد: شهید طهماسب شیخ حسنی در تمام عرصه ها پیشقدم بوده و امروز از این شهیدان باید درس بگیریم و بدانیم که یادآوری در محفل شهیدان برای ما الهام بخش و اثربخش است.

طلائی نیک عنوان کرد: ذکر و یادآوری در محفل شهدا برای ما اثربخش است و شخصیت شهید شیخ حسنی از چهار نهاد ارزشمند شکل گرفته که نخستین نماد آن یک خانواده ارزشی است که اگر بخواهیم راه شهیدان به نسل جوان منتقل شود باید نهاد خانواده را دریابیم.

وی تصریح کرد: دومین نهاد که در شخصیت شهید موثر بوده نیز تعالیم دینی است که در این نهاد پرورش فکری و معنوی شکل می‌گیرد؛ امروز اگر زانوهای استکبار خم می شود و تحمیل و تهدید علیه انقلاب استکبار به تزلزل درآمده است به دلیل پایه‌های محکم اعتقادی و دینی است.

معاون پارلمانی وزیر دفاع یادآور شد: انقلاب اسلامی ناممکن ها را ممکن کرده و امروز قدرت اول منطقه هستیم و اگر در علم و عرصه های علم و سیاست ملی و بین المللی به جایی رسیدیم خواستگاه آن برگرفته از دین ناب محمدی است.

طلائی نیک با بیان اینکه هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی امریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک شاهکار دفاعی و نظامی بود که به دست جوانان این مرز و بوم اتفاق افتاد، ادامه داد: امروز قدرت اول سیاسی در منطقه ایجاد شده که ریشه آن ولایت مداری است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت ۳۵درصد بودجه کشور را برای بحث نظامی به کشورهای غربی می‌دادند اما امروز هزینه‌ای که در جهت نظامی داریم نیز نصف متوسط جهانی است؛ ریشه این پیشرفتها در دین، ولایت و ولایتمداری است و شهدا با این روحیه به این جایگاه رسیدند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع ادامه داد: عرصه دیگری که این شهید را به این درجه تعالی می‌رساند این است که شهید شیخ حسنی در حوزه سیاست راه اصیل امام و انقلاب را انتخاب کرد و در نهاد سیاست مهم است که ما در مسیر الله باشیم.

طلائی نیک اضافه کرد: عرصه دیگری که این شهید را به این درجه تعالی می‌رساند این است که شهید یک معلم فعالی در عرصه های مختلف بوده و از ابتدا با فرهنگ و هنر آشنا بودند و آنچه که می تواند زیرساخت قدرت ملی باشد فرهنگ است و شهید شیخ حسنی در حوزه سیاست راه اصیل امام و انقلاب را انتخاب کرد و در نهاد سیاست مهم است که ما در مسیر الله باشیم.

وی ادامه داد: امروز باید ببینیم رسانه های ما چه نقش و تاثیرگذاری می توانند داشته باشند و تمام هدفگذاری دشمن از دی ماه ۹۶تا کنون ناکام مانده است و از همه ابزارها استفاده کردند تا کشور تسلیم شود اما در نتیجه گیری به لطف الهی و هوشیاری مردم دشمن ناکام شد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع تصریح کرد: دشمن هویت، پیشرفت، مقاومت و بحران عدالت در افکار عمومی در داخل کشور را نشانه گرفته است که امروز جامعه رسانه می‌تواند نقش خود را در این چهار عرصه انجام دهد چراکه ما نیاز به جهاد فرهنگی داریم.

طلائی نیک مطرح کرد:  قدرت فرهنگی و اعتقادی اساس دفاع امروز ما است و دشمن از پیوستگی بین نسلی ما بیمناک است و می‌خواهند هویت ایرانی اسلامی در نسل جدید ایجاد نشود و دشمن از پیوستگی بین نسلی بیمناک است و به دنبال آن است که هویت ایرانی اسلامی شکل نگیرد و با همجه سنگین فکری و فرهنگی مخدوش شود.

وی بیان کرد: دشمن می خواست چهل سالگی انقلاب را نبینیم و خوشبختانه چهل سالگی با حضور مردم در صحنه رقم خورد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع تصریح کرد: عرصه معنویت و اخلاق ما امروز مورد تاخت و تاز دشمن است و ما در عرصه دفاعی به قدرت و خودکفایی و به توانمندی هایی رسیدیم که پهپاد امریکایی با سه سامانه ایرانی مورد هدف قرار گرفت.

طلائی نیک ادامه داد: ایران در عرصه دفاعی محاسبات دشمن را به هم ریخته است و امروز تمام ارکان نظام با محوریت ولایت فقیه یک صدا هستند.

وی اضافه کرد: در عرصه دفاعی از یک بازدارندگی برخوردار هستیم و در هر نقطه‌ای نیز قدرت پاسخ دادن به دشمن را داریم؛ زندگی در جامعه امروز در معرض جنگ رسانه ای است که رسانه ها باید در این عرصه پیشگام باشند و با رسالت و اخلاق رسانه ای می توان دفاع از هویت را تحکیم بخشید.

معاون پارلمانی وزیر دفاع مطرح کرد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیاز به قدرت سیاسی و اقتصادی داریم و باید به مردم و اقشار جامعه تقدیر کنیم که با وجود تمام مشکلات در کشور دشمن را نا امید کردند.

طلائی نیک تصریح کرد: دشمنان نقشه های مختلفی را برای ایران داشتند که ناکار آمد نشان دادن نظام و بزرگنمایی گستردگی فساد در داخل، از دیگر نقشه های دشمن است.

وی عنوان کرد: امروز دولت و ملت نظام و مردم دشمن را ناکام کردیم و دشمن می‌خواهد با عملیات‌های ایذایی ما را مرعوب و منفعل کند اما نشان دادیم که در دفاع هیچ انفعالی نداریم و مرعوب نمی شویم.

معاون پارلمانی وزیر دفاع گفت: به خوبی می دانیم که تفکر و تلاش بسیجی ما را بیمه کرده است، گفت: امروز باید با هر آنچه در حوزه رسانه داریم نیز در حمایت از ملت های مظلوم ورود کنیم.

طلائی نیک اظهار داشت: دشمن سعی در جلوه دادن ناکارآمدی ایران است و این در حالی است که نظام جمهوری نظام پاکی است و مردم باید مجازات مفسدان اقتصادی را احساس کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها