خراسان شمالی-با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تکریم و سرهنگ ابوالقاسم چمن به عنوان فرمانده جدید سپاه جوادالائمه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی منصوب شد.

فرمانده جدید سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، دریادار علی فدوی، در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار داشت: آمریکا که در دشمنی اش با مردم ایران شکی وجود ندارد و بارها به تلاش برای نابودی جمهوری اسلامی را به زبان آورده به اقتدار نظام و تحول قدرت دفاعی و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اعتراف می کند.

وی افزود: دشمنان وقتی دیدند که مردم و نیروهای مسلح ما از عزیزترین سرمایه خود، یعنی جانشان به راحتی گذشته و تقدیم ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس این امر مهم را ثابت کرده است، به برکت خون شهدا از هرگونه تعرض نظامی و شلیکی نسبت به این کشور پشیمان شدند.

فدوی در ادامه به مشکلات اقتصادی کنونی اشاره کرد و گفت: امام از ابتدای انقلاب گفتند ما نباید خام فروشی کنیم و امام خامنه‌ای نیز بر آن تأکید کردند و تمام دولت‌ها هم همیشه این را تأیید می‌کردند اما چون پای‌کار نرفتیم موضوع حل‌نشده است.

وی افزود: شواهد نشان می‌دهد که تصمیم بر حل مشکلات اقتصادی گرفته‌ایم و یقیناً به برکت انقلاب و با وعده خداوند به توفیق‌های بزرگ دست پیدا می‌کنیم زیرا اراده جمعی برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه با گلایه از فعالیت‌های فرهنگی کشور گفت: آیا ما باید نگران این باشیم که جبهه باطل فعالیت‌های فرهنگی انجام دهد و بر روی مردم ما اثر بگذارد؟ آیا این درشان ماست؟ آن‌ها باید بترسند و می‌ترسند که ما اسلام را به گوش مردم جهان برسانیم.

وی در پایان گفت: وعده خداوند به تفرقه تعلق نمی‌گیرد ولی به همدلی تعلق می‌گیرد و در خراسان شمالی این روال برقرار است و امیدواریم این همدلی بیشتر شود.

برچسب‌ها