گلکسی A۱۰s یک نسخه به روز شده از گلکسی A۱۰ است که در فوریه امسال به بازار عرضه شد.

سامسونگ "گلکسی A۱۰s"با سنسور اثر انگشت و دوربین‌های عقب دوگانه معرفی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ بی سر و صدا تلفن هوشمند سری جدید A را معرفی کرده است، گلکسی A۱۰s یک نسخه به روز شده از گلکسی A۱۰ است که در فوریه امسال به بازار عرضه شد. بیایید نگاهی به دستگاه زیر بیاندازیم:

مشخصات فنی:

Galaxy A۱۰s همان صفحه نمایش ۶.۲ اینچی Infinity V با وضوح HD + را دارد که در A۱۰ مشاهده می‌شود، این دستگاه از اسکنر اثر انگشت در عقب گوشی برخوردار است که در نسخه قبلی ازدست رفته بود و Galaxy A۱۰s را می‌توان در چهار رنگ آبی ، سبز ، قرمز و مشکی تهیه کرد.

در قسمت تصویربرداری ، گلکسی A۱۰ به جای سنسور منفرد در A۱۰ به تنظیم دوربین دوگانه عقب مجهز شده است، این ماژول از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ همراه با سنسور عمق ۲MP تشکیل شده است، در قسمت جلو ، A۱۰s به یک دوربین ۸MP به روز شده برای سلفی تبدیل می شود، دوربین جلو همچنین برای باز کردن قفل دستگاه ، ویژگی تشخیص چهره را نیز ارائه می‌دهد.

در داخل دستگاه ، Galaxy A۱۰s از همان پردازنده هشت هسته‌ای سامسونگ اگزینوس ۷۸۸۴ در مدل قبلی خود بهره می برد، این دستگاه با رم ۲ گیگابایتی آماده شده و از طریق حافظه اختصاصی کارت میکرو اس دی از حافظه ۳۲ گیگابایتی تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقا است.

گلکسی A۱۰s از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کرده و One UI را بر اساس اندروید ۹ پای اجرا میکند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

سامسونگ هنوز قیمت و در دسترس بودن Galaxy A۱۰s را فاش نکرده است، براساس گزارش‌های اخیر، انتظار می‌رود که این اسمارت فون با قیمت ۷،۹۹۰ روپیه عرضه شود. پس از دریافت جزئیات، این گزارش را به روز خواهیم کرد و به اطلاع شما می‌رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها