Wildfire X از مجموعه دوربین های سه گانه ، طراحی چشمگیر و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است.

"HTC Wildfire X" با دوربین  سه گانه عرضه شد +قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اچ تی سی Wildfire X را معرفی کرد، این نخستین عرضه در کشور از زمان Desire ۱۲ است که از یک سال پیش آغاز شد، Wildfire X از مجموعه دوربین های سه گانه ، طراحی چشمگیر و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است.

مشخصات  HTC Wildfire X

HTC Wildfire X دارای پنل عقب با آینه کاری و ضخامت ۷.۹۵ میلی متر است، این گوشی دارای نمایشگر ۶.۲۲ اینچی IPS LCD با ناچ قطره ای است و این رزولوشن، HD + و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۸۸ درصد است.

چیپست ۱۲ نانومتری Helio P۲۲ با استفاده از Android ۹ Pie این گوشی هوشمند را مجهز می کند، گوشی جدید HTC در دو مدل ارائه می شود، این مدل ها دارای ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند، یک اسلات سیم کارت هیبریدی در دستگاه وجود دارد که از کارت microSD تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می کند.

در قسمت عقب HTC Wildfire X از سیستم دوربین سه گانه عمودی با لنز اولیه ۱۲ مگاپیکسلی ، لنز ۸ مگاپیکسلی ثانویه با بزرگنمایی نوری ۲ برابر و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است، این دوربین ها از فلاش LED دو تایی ، بزرگنمایی ترکیبی ۸ برابر و ویژگی عکاسی کم نور برخوردار هستند و در قسمت جلوی این گوشی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با نمای دید ۸۶ درجه استفاده شده است.

ابزار امنیتی شخصی "My buddy" می تواند به مکان یابی اسمارت فون از طریق زنگ با صدای بلند کمک کند و همچنین می تواند برای ارسال صحیح مکان واقعی خود به دوستان و خانواده در شرایط اضطراری استفاده شود.

Wildfire X با یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ استاندارد ۱۰W بسته بندی شده است، از دیگر ویژگی های Wildfire X می توان به یک میکروفون دو باند ، دوگانه ۴G VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS ، USB Type-C و یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن HTC Wildfire X

در صفحه HTC Wildfire X در Flipkart آمده است که انواع رم آن ۳ و ۴ گیگابایتی به ترتیب ۱۰۹۹۹ روپیه و ۱۳۹۹۹ روپیه قیمت دارند، با این حال برای یک دوره محدود ، هر دو مدل به ترتیب برای ۹۹۹۹ روپیه و ۱۲۹۹۹ روپیه در دسترس هستند. این گوشی تنها از طریق Flipkart در دسترس است که فقط با رنگ آبی یاقوتی عرضه می شود و از ۲۲ آگوست برای خرید در دسترس خواهد بود.

خریداران HTC Wildfire X در برنامه MyVodafone / MyIdea  پنجاه کوپن به ارزش ۳،۷۵۰ روپیه را دریافت می کنند، همچنین برای ۱۸ ماه داده های ۰.۵ گیگابایتی در روز به مشتریان داده می شود.

با راه اندازی Wildfire X ، اچ تی سی به عنوان یک شرکت کننده جدید در بازار رقابتی گوشی های هوشمند میان رده تبدیل شده است، این گوشی با امثال Xiaomi Redmi Note ۷ ، Realme ۳ و Samsung Galaxy M۲۰ رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها