۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
کد خبر: 666964

کریم باقری درباره تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر گفت: خوشبختانه تاریخ شروع بازی ها اعلام شد.

پرسپولیس اگر ۱۰ دوست داشته باشد ۵ دشمن دارد

قدس آنلاین: ما هم خودمان را آماده کرده ایم. ماطبق برنامه کار را شروع کردیم و بعد با برنامه آقای کالدرون ادامه دادیم. مدتی است که منتظریم تا وارد بازی ها بشویم. تمرین های و بازی های تدارکاتی خوبی هم داشتیم و یک بازی خوب دیگر هم داریم. فکر می کنم سرمربی هم تا الان ترکیب اصلی خود را شناخته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در کنار همه این ها باید گفت؛ سال خیلی سختی داریم. امتیاز گرفتن از پرسپولیس بیش از هر زمانی هدف همه تیم ها است و البته بعضی تیم ها هم تلاش کرده اند خود را به شدت تقویت کنند. از سوی دیگر انتظار پرسپولیسی ها  به حق بالا رفته است. قطعا مجموعه باشگاه و تیم هم در تلاش است تا این نیاز را مرتفع کند.

وی درباره تغییرات به وجود آمده در لیست بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: شاکله اصلی تیم را حفظ کرده ایم و چند بازیکن ملی پوش هم به آن اضافه شده است. از این جهت شرایط خیلی خوبی داریم. برای فصل جدید امیدوارانه منتظر شروع مسابقات هستیم. همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم تا نتایج خوب این چند سال را ادامه بدهیم. البته برای رسیدن به این هدف باید خیلی زحمت بکشیم و کار با حرف پیش نمی رود. آقای کالدرون هم که گفته بود به دنبال ساختن یک تیم بهتر است.

باقری با اشاره به حضور چهارساله برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس اذعان داشت: هواداران در این ۴ سال خاطرات خوبی با آقای برانکو داشتند و او هم عملکرد خوبی داشت ولی هر آمدنی ، یک رفتنی هم دارد. هواداران هم بعد از همه این سال ها خوب می دانند مربیان و بازیکنان زیادی آمده اند و رفته اند ولی آن چه برای هوادار باقی می ماند خود پرسپولیس است. پرسپولیس چه با نتایج خوب و چه با نتایج ضعیف همیشه هوادار و نام بزرگ خودش را داشته است. نمی توانیم دنبال نام کسی باشیم بلکه باید دنبال نام خود پرسپولیس بود.

برچسب‌ها