دبیر کل حزب الله لبنان در پیامی به وزیر خارجه ایران از وی در برابر تحریم های آمریکا حمایت کرد.

آمریکا ظریف را به فهرست افتخار ملحق کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در پیامی خطاب به محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران از وی در برابر تحریم های آمریکا حمایت کرد.

متن پیام نصرالله به وزیر خارجه ایران به این شرح است: زمانی که دولت آمریکا تحریم هایی علیه شما وضع کرد و شما را به فهرست افتخار(تحریم) ملحق کرد؛ من و برادرانم تصمیم به ابراز همبستگی گرفتیم اما ترجیح دادم که آنرا به روز ۱۴ آگوست یعنی روزی که در آن مقاومت لبنان با حمایت کامل جمهوری اسلامی در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶، آمریکا و اسرائیل را شکست داد، موکول کنم. آن جنگ ظالمانه و تجاوز بزرگ تصمیم آمریکا و طرح آمریکا بود و دولت بوش پدر و کاندولیزا رایس و جان بولتون شکست خورده تصمیم گیرنده بودند و ارتش اسرائیل به عنوان ابزار اجرایی به کار گرفته شد. در آن جنگ بولتون که نماینده آمریکا در سازمان ملل بود خطاب به یکی از مسئولان عرب گفت که جایی برای دیپلماسی وجود ندارد زیرا جنگ متوقف نخواهد شد مگر با نابودی حزب الله و تسلیم شدن آن. اما پس از چند هفته بولتون به این مسئول عربی گفت که باید جنگ را متوقف کنیم و مسئول عربی خطاب به وی گفت آیا حزب الله را نابود کردید؟ گفت: نه . این مسئول عربی پرسید: پس چرا جنگ را متوقف کردید؟! بولتون خطاب به وی گفت: زیرا اسرائیل در معرض فاجعه بزرگ اگر جنگ ادامه پیدا کند، قرار خواهد گرفت.

در ادامه این پیام آمده است: وزیر عزیز و دوست؛ همان بولتونی که تهدید به براندازی نظام جمهوری اسلامی کرد. نتوانسته در طول حیات خود کمترین دستاورد و پیروزی داشته باشد و در چنین روزهایی در سال ۲۰۰۶ آمریکا عقب نشست و در برابر مقاومت مردمی در منطقه ای با مساحت کوچک شکست خورد پس چگونه می تواند در برابر کشور بزرگ، ملت و نظام متحد و یکپارچه و رهبری عظیم قرار بگیرد. شما صدای رسا در همه محافل بین‌المللی و سخنگوی حق در برابر طاغوت‌های جهان یعنی آمریکا و ترامپ و اعوان آن هستید  که جهادی عظیم است. شما حقیقت را می گویید و حق می گویید. خواستند که شما را تحت محاصره قرار دهند و دور کنند و بترسانند اما شما قوی تر حاضر شدید و تاثیر گذار تر. و این چنین انشاءالله مدافع مظلومان و مستضعفین باقی خواهید ماند. خداوند شما را حفظ و پیروز گرداند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها