۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 666988

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

آخر هفته با تئاتر

به گزارش قدس آنلاین، هم‌اکنون ۶ نمایش «پدران»، «عمارت سعادت آباد»، «گسل»، «آدیداس»، «دختران» و «رابینسون خرگوشه» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.  
 

«گسل»  نمایشی به کارگردانی احسان فورجانی و تهیه‌کنندگی امیرحسین رضایی است. این نمایش امروز  و فردا ساعت ۱۹:۳۰ در محل تماشاخانه خورشید اجرا می شود.

«پدران»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر و تهیه کنندگی افشین نیک آئین است.  این نمایش داستان هشت دختر نوجوان است که بر لبه ی باریک عادت‌ها و عرف اجتماعی با پدرهای خود روبرو می‌شوند...

این نمایش امروز و فردا ساعت ۲۰:۳۰ در محل تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

«عمارت سعادت آباد»  

«عمارت سعادت اباد» به نویسندگی و کارگردانی رضا حسینی است. این نمایش روزهای امروز و فردا  ساعت ۲۰:۰۰ در محل تماشاخانه بهار اجرا می شود.

«آدیداس»

«آدیداس» نمایشی از گروه تئاتر «کربن» به نویسندگی مهدی ضیا چمنی و کارگردانی پویاغازی است. در خلاصه این نمایش آمده است که: «علی با دوستاش میخواد بره بیرون، «پیتزا» بخوره!» 

 این نمایش امروز  ساعت ۱۹:۲۰ و فردا ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۱۹:۲۰ در محل پردیس تئاتر مستقل به روس صحنه می رود

  «دختران»

نمایشی به نویسندگی جواد اشکذری و کارگردانی حسن نامجو است. این نمایش امروز و فردا ساعت ۲۰:۰۰ در محل تماشاخانه شمایل اجرا می شود.

«رابینسون خرگوشه»  

نمایشی به کارگردانی شهرام لاسمی، نویسندگی عباس قاصدزاده، تهیه‌کننده و مشاور کارگردان حسین شجاعی است. این نمایش کودک و نوجوان امروز و فردا ساعت ۱۹:۳۰ در محل فرهنگ‌سرای ترافیک به روی صحنه می رود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها