شهردار مشهد گفت: بزرگ‌ترین کمک ما به کودکان گلستان علی(ع) آگاه‌سازی مردم از حضور آن‌هاست که نادیده گرفته نشوند.

بزرگ‌ترین کمک به کودکان گلستان علی آگاه‌سازی مردم از حضور آن‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در مجموعه جشن‌گاه برگزار شد، اظهار کرد: تمام مدیران مدیریت شهری شهرداری مشهد توجیه هستند که با موسسه‌هایی مثل خیریه گلستان علی(ع) که فعالیت‌های آن‌ها در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی است، نهایت همکاری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه «ما می‌خواهیم به کودکان گلستان علی(ع) کمک کنیم» T افزود: بزرگ‌ترین کمک ما به این افراد این است که، مردم را از حضور آن‌ها آگاه کنیم. نادیده‌گرفتن، انکار ناهنجاری‌ و آسیب‌های اجتماعی در جامعه ما زیاد است.

شهردار مشهد عنوان کرد: بزرگ‌ترین گروهی که قربانی انکار و نادیده‌گرفتن مردم هستند، افرادی هستند که گلستان علی(ع) از آن‌ها حمایت می‌کند.

کلایی بیان کرد: بایستی دیوارهای انکار، ترس، نادیده‌گرفتن و تردید فرو بریزد. مردم باید این افراد را به عنوان اعضای جامعه بپذیرند که در این صورت شانس موفقیت آن‌ها در بازار کار، ورود به روابط دوستانه و اجتماعی، ازدواج و... افزایش پیدا می‌کند.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: جامعه روزنامه‌نگاری، رسانه و فرهنگ و ارشاد می‌تواند به مردم بگوید که  این کودکان در جامعه هستند و جامعه آن‌ها را بپذیرد که مرزهای بین مردم جامعه و آن‌ها از بین برود.  

وی با اشاره به اینکه «شاید این کار بزرگ‌ترین کمک خبرنگاران به این‌گونه موسسه‌هاست»، ادامه داد: ما نیز امکانات رسانه‌ای خود را در اختیار موسسه گلستان علی(ع) قرار می‌دهیم. امیدواریم دیگر رسانه‌ها نیز ما را کمک کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها