همدان-نایب رئیس شورای شهر همدان بیان کرد:همدان پایلوت اجرای طرح پرداخت بهای عوارض و قبوض شرکت‌های خدمات‌رسان در یکی از سامانه‌های ‌پرداخت خواهد بود.

همدان پایلوت اجرای طرح پرداخت بهای عوارض

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ حمید بادامی‌نجات در جمع خبرنگاران، گفت: امروزه خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های موبایلی به کمک افراد آمده تا اتلاف زمان، انرژی و هزینه‌ها را کاهش دهد؛ از این رو سازمان‌ها و موسسات نیز هرکدام به نحوی برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود و ایجاد تسهیل در تبادلات مالی به روش‌های آسان‎تر روی می‌آورند.

بادامی‌نجات اظهار کرد: درهمین راستا در تلاش هستیم تا توسط یکی از سامانه‌های پرداخت، مبالغ قبوض را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه همدان، پایلوت اجرای طرح پرداخت بهای عوارض و قبوض شرکت‌های خدمات‌رسان در یکی از سامانه‌های ‌پرداخت خواهد بود، ادامه داد: تفاهم‌نامه پیشنهادی از سوی آنها ارسال شده است تا همراه با تجمیع قبوض شرکت های خدمات‌رسان همدان، عوارض بهای خدمات، نوسازی، کسب‌وپیشه و... هم در این سامانه به نمایش گذاشته شود.

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه پرداخت عوارض نوسازی میتواند نخستین خدمت تعریف شده در این سامانه باشد، افزود: این امور راحت ترین و ساده ترین راه ممکن است که می‌تواند در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این سامانه در ازای پرداخت هر قبض، هزار تومان دریافت خواهد کرد؛ عنوان کرد: هدف این بخش خصوصی بر این است تا سهم پرداخت عوارض شهروندان همدانی که ۳ تا ۷ درصد سهم بازار را مشمول می‎شود، تقویت شود.

نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه شرکت‌های خدمات‌رسان همراه با ابزار قهریه به وصل ۹۹ درصدی رسیده اند، پیشنهاد داد: شهرداری می‎تواند با همکاری در قرائت کنتورهای شرکت‌های خدمات‌رسان و...، عوارض بهای خدمات و نوسازی شهرداری را هم از شهروندان دریافت کند.

برچسب‌ها