جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه و شهادت سه فلسطینی، این رژیم را مسئول جنایت علیه ملت فلسطین دانست.

حماس و جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی مسئول جنایت علیه ملت فلسطین است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جنایت علیه ملت فلسطین برشمرد.

در این بیانیه آمده است که هدف قرار دادن سه جوانی که از تروریسم سازماندهی شده، محاصره مستمر و یورش‌های روزمره به مسجدالاقصی و تعرض به اسرا و توسعه شهرک‌سازی به خشم آمده‌ بودند، در راستای جنگ علنی علیه ملت فلسطین و استمرار محاصره ظالمانه صورت گرفته است.

طبق گزارش شبکه فلسطین‌الیوم، جهاد اسلامی همچنین بر حق ملت فلسطین برای مقاومت و مقابله با تمامی اشکال تجاوزات صهیونیست‌ها تأکید کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیشب پس از ادعای این رژیم درباره شلیک راکت از نوار غزه، شمال غزه را هدف قرار دادند که در جریان آن سه نفر اعم از محمد سمیر ترامسی، محمود عادل الولایده و محمد فرید ابوناموس به شهادت رسیدند.

جنبش حماس نیز تأکید کرد که هدف قرار دادن جوانان در شمال نوار غزه «جنایت جدید اشغالگر اسرائیلی است که به کارنامه سیاه آن علیه ملت فلسطین، سرزمین و مقدسات آن افزوده شد».

بنابر گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس افزود که استمرار این جنایت‌ها و محاصره ظالمانه علیه نوار غزه باعث انفجار اوضاع این منطقه خواهد شد.

وی گفت که جوانان قربانی ظلم رژیم اشغالگر و محاصره تحمیلی بر نوار غزه هستند و رژیم صهیونیستی مسؤول کامل این جنایت‌هاست و ضروری است که در اسرع وقت این محاصره رفع و تمامی اشکال خشونت و جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و مقدسات آن متوقف شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها