خراسانم شمالی- عصر یک شنبه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما به میزبانی استان خراسان شمالی با حضور رییس سازمان صدا و سیما، معاون امور استان ها، استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و جمعی از هنرمندان و مدیران کل در هتل داریوش بجنورد به کار خود پایان داد.

"جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما" در خراسان شمالی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، رییس سازمان صداوسیما در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه مراکز تولیدات صدا و سیما مراکز کار و تلاش دائم و مستمر در طول سال است گفت: جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما جشنواره پرکار، پرثمر و ارزشمند و سنت حسنه ای است که بهترینها در آن تقدیر می‌شوند.

علی عسگری اظهار داشت: رسانه ملی برای اینکه اعتماد خود را حفظ کند باید همواره در خدمت و زبان مردم باشد.

وی به سال رونق تولید در ادامه اشاره کرد و ادامه داد: در رسانه ملی ستاد رسانه ای رونق تولید ایجاد شده و درخواست ما این است که این ستاد در مراکز صدا و سیمای استان ها جدی تر گرفته شود.

عسگری تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی سعی دارند افکار مردم را تخریب و آن را دلسرد کنند که سازمان صدا و سیما به تأسی از مقام معظم رهبری و تمامی مدیران مطالعات عمیقی را انجام داده تا در مقابل این هجمه های عظیم رسانه‌های دشمنان ایستادگی کنند تا افکار عمومی خود را در جنگ نابرابر حفظ کنیم.

وی ادامه داد: روحیه مقاومت از طریق رسانه ملی به مردم می رسد که این موضوع فوق‌العاده حائز اهمیت است که نباید دشمن در کار خود موفق شود امروز ما در اوج امنیت و اقتدار به سر می بریم و نقش رسانه ملی در حفظ اندیشه مقاومت بی بدیل است.

عسگری بیان کرد: رسانه ملی همچنان حدود ۸۰ درصد دیده می شود و در اعتماد بالایی به سر می برد.

وی در خصوص بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری منشور راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی است که باید جدی تر در این حوزه کار شود.

رییس سازمان صدا و سیما به موضوع انتخابات مجلس نیز اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی موضوع انتخابات است و اینکه همه چیز آن بر اساس رای مردم باشد لذا حفظ بی‌طرفی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین از مدیر رسانه ها خواست تا برای جوانان برنامه‌سازی انجام دهند و این که در این راستا کیفیت کار را افزایش داده و از استان ها خواست به کیفیت برنامه‌ها بیشتر اهمیت دهند تا اثرگذاری بیشتری در سطح جامعه داشته باشد. 

قدردانی از خانواده های معظم شهدا و شماری از هنرمندان،شعرا، بازیگران و فرهیختگان استان و کشور از دیگر برنامه های اختتامبه بود.

در پایان این مراسم از نفرات برتر و مراکز استانی برتر تقدیر شد و پرچم بیست و سومین دوره جشنواره به مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل تقدیم شد.

برچسب‌ها