خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق فراری و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در محور"چمن بید" خبر داد.

دستگیری سارق فراری در محور"چمن بید"
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی حسین رختیانی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سمند دارای سابقه سرقت در محور "چمن بید"، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه چمن بید قرار گرفت.
وی با اشاره به استقرار ماموران انتظامی در این محور افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.
سرهنگ رختیانی با بیان اینکه در این رابطه سارق خودرو نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد، یاد آور شد: این فرد در اظهارات خود اعلام داشته که در حین رانندگی در شهر بجنورد با یک دستگاه خودروی دیگر تصادف و در نهایت از صحنه متواری شده است.
وی با اشاره به اینکه برابر استعلامات انجام شده مشخص شد این خودرو در شهر تهران دارای سابقه سرقت بوده است، تصریح کرد: در نهایت متهم بعد از انجام تحقیقات لازم برای ادامه اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز با هماهنگی انجام شده راهی پارکینگ شد.

برچسب‌ها