OnePlus تأیید کرده است که این تلویزیون جدید یک صفحه نمایش ۵۵ اینچی با پنل نمایشگر QLED را پشتیبانی خواهد کرد.

تلویزیون "OnePlus" با نمایشگر ۵۵ اینچی QLED ارائه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سازنده گوشی های همراه OnePlus به تازگی اعلام کرده بودند که از اولین تلویزیون OnePlus خود در ماه آینده رونمایی خواهند کرد، در حال حاضر اطلاعات دربارۀ جزئیات در مورد این تلویزیون کم است اما با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این دستگاه توسط این شرکت اطلاعات بیشتری انتشار خواهد یافت.

اکنون در یک توئیت ، OnePlus تأیید کرده است که این تلویزیون جدید یک صفحه نمایش ۵۵ اینچی با پنل نمایشگر QLED را پشتیبانی خواهد کرد، QLED یک فرم کوتاه برای LED با نقطه کوانتومی است و این فناوری را سامسونگ نیز استفاده می‌کند.

پیش بینی می شود این تلویزیون ۵۵ اینچی با وضوح تصویر ۴K و با پشتیبانی از HDR ارائه شود، گزارش های اولیه نشان داده اند که OnePlus ممکن است تلویزیون خود را در چهار گزینه اندازه صفحه نمایش ۴۳ ، ۵۵ ، ۶۵ و ۷۵ اینچی راه اندازی کند، بنابراین به احتمال زیاد شاهد انواع بیشتری از تلویزیون OnePlus خواهیم بود، با این حال هنوز مشخص نیست که آیا سایر انواع نمایشگر ها در کدام مناطق راه اندازی می شوند.

در کنار اعلام نمایشگر ۵۵ اینچی QLED ، OnePlus همچنین پیوند صفحه اختصاصی تلویزیون آینده خود را در آمازون با دکمه زنده ‘Notify Me’ به اشتراک گذاشت، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که تلویزیون OnePlus می‌تواند از پشتیبانی بلوتوث ۵.۰ و تجربه منحصر به فرد تلویزیون اندرویدی برخوردار باشد.

پیش از این پیت لاو ، مدیر ارشد OnePlus گفت که تلویزیون OnePlus "پرچمدار ممتازی" با کیفیت تصویر و صدا عالی و طراحی جذاب خواهد بود، این تلویزیون همچنین به عنوان یک مرکز هوشمند کار خواهد کرد. همچنین انتظار داریم OnePlus با ارائه دهندگان محتوای متنوع منطقه ای همکاری کند.

تلویزیون OnePLus در ابتدا محصولی اختصاصی در هند خواهد بود و انتظار می‌رود اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه شود، OnePlus امیدوار است پس از ایجاد مشارکت با ارائه دهندگان در کشورها این محصول را به اروپا ، آمریکای شمالی ، چین و سایر نقاط جهان گسترش یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها