افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از انجام عملیات امداد رسانی آتش نشانان به مصدومان سانحه رانندگی برخورد سواری پژو ۴۰۵ با دیوار در جاده مشهد به چناران خبر داد.

۶ کشته و مجروح در پی برخورد پژو با دیوار در حومه مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد: آتشپاد سوم ایوب خجسته با بیان این مطلب افزود: روز جمعه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام سانحه برخورد شدید سواری ۴۰۵ با دیوار و محبوس شدن سرنشینان درداخل خودرو، ستادفرماندهی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه ۳۶ را به محل حادثه در جاده مشهد به چناران حوالی ناظریه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، بر اثر شدت برخورد این خودروی سواری با دیوار متاسفانه راننده وسیله نقلیه در دم جان باخته و ۵ نفر دیگر از سرنشینان بشدت مجروح و در داخل خودرو محبوس و گرفتار شده اند، که بلافاصله نجاتگران آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به رهاسازی محبوسان از داخل وسیله کردند.

این گزارش می افزاید: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها