نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مدل و الگوی برنامه ریزی رزم حسینی را مد نظر قرار دهد و آن را برای سایر استان های کشور تسری دهد.

دولت از الگوی برنامه ریزی استاندار خراسان رضوی  برای سایر استان های کشور استفاده کند/ مثلث توسعه اقتصادی  رزم حسینی برای رونق تولید در استان امیدوارکننده است

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: عملکرد دولت در استان خراسان رضوی ، از زمان تصدی رزم حسینی بر استانداری تحرک و تحول داشته است.

وی تصریح کرد: نکته بارز و قابل توجه در فعالیت رزم حسینی این است که برمبنای منابع بخش خصوصی و توان مردمی برنامه ریزی می کند و وابستگی خود را به بودجه های دولتی به حداقل رسانده است از این رو توانسته است طبق آنچه بیان شده  تاکنون 92هزار میلیارد تومان بر این شیوه برای رشد و ارتقاء تولید و اشتغال در استان با بخش خصوصی قرار داد به امضاء برساند که اگر حتی 50درصد آن نیز محقق شود برای استان خراسان رضوی دستاوردهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید مدل و الگوی برنامه ریزی رزم حسینی را مد نظر قرار دهد و آن را برای سایر استان های کشور تسری دهد و به جای اتلاف وقت برای مواردی نظیر فروش نفت ، برای  1800میلیارد تومان نقدینگی در کشور که طوفان غول آسای تورم را بوجود آورده است برنامه ریزی و سرمایه گذاری  کند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: مبانی و پایه و اساس مثلث توسعه فرهنگی اقتصادی  استاندار خراسان رضوی برای رشد و رونق تولید و اشتغال صحیح و درست است و اگر در اجرا و عمل نیز به خوبی و بر مبنای برنامه و آنچه ادعا شده است عملیاتی شده و به پیش برود و همزمان  نظارت و پیگیری نیز در تمام مراحل آن وجود داشته باشد در بلند مدت امیدوار کننده خواهد بود و  نتایج خوبی را به بار خواهد آورد.

برچسب‌ها