خراسان جنوبی _حسین بلالی شهردار بشرویه گفت: با هدف توسعه امکانات و خدمات شهری در هفته دولت از سی پروژه خدماتی و عمرانی بهره برداری و دو پروژه شاخص را کلنگ زنی خواهیم کرد .

 ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری بشرویه افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه حسین بلالی شهردار بشرویه در نشست خبری که بعد از ظهر امروز و در اولین روز از هفته دولت با رسانه ها و در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار کرد ,ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مردمی گفت : اعتباراتی که توسط شهرداریها برای اجرای پروژه های زیربنایی,خدماتی و عمرانی هزینه می شود , از دو محل اعتبارات درآمدهای شهرداری است؛ که کلا زیر نظر شورای اسلامی شهر برای پروژه های تعریف شده هزینه می گردد که عموما از محل اخذ عوارضات و عایدات شهرداری است , و بخش دوم توسط کمیته برنامه ریزی از محل اعتبارات دولتی تخصیص می یابد. .

 وی گفت : با توجه به اینکه در طول سال در دو موقعیت رسمی دهه مبارک فجر و هفته دولت گزارش عملکرد از طرف شهرداری ارائه می شود, بنا براین پروژه هایی که  افتتاحیه خواهد شد, از دهه فجر تا کنون عملیاتی شده , که در همین زمینه نزدیک به سی پروژه خدماتی و عمرانی و زیر ساختی را از دهه فجر ۹۷ تا هفته دولت ۹۸ به بهره برداری خواهیم رساند و برای دو پروژه مهم کلنگ زنی خواهد شد .

شهرداربشرویه گفت : پروژه های شاخصی که از دهه فجر ۹۷ عملیات آنها به پایان رسیده و یا در حال اجراست , ازجمله آسفالت معابر با مساحت ۴۵ هزار متر مربع,احداث پارک خطی در بلوار قائم,بوستان مادر,خانه بوم گردی پناهی متعلق به شهرداری,زیباسازی و دیوار کشی آرامستان می باشد, که برای اجرای کل پروژه های افتتاحیه و پروژه هایی که کلنگ زنی خواهد شد مبلغی نزدیک به شش میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است .

بلالی همچنین افزود : برای روان سازی ترافبک در خیابان ملاعبدالله بشرویه طرح یک طرفه شدن این محور به تصویب رسیده که ورود از بلوار و میدان قائم به میدان امام خمینی (ره) از ملاعبدالله ۱۲ یک طرفه شده و شهروندان برای ورود به بلوار انقلاب اسلامی از مسیر ملاعبدالله ۱۲ به سمت خیابان قلعه نو و برای ورود به بلوار امام خمینی(ره) از مسیر میلان جنب کلینیک بیمارستان شفا استفاده خواهند کرد .

وی از اجرایی شدن عملیات بهسازی و جدول گزاری باند کندرو بلوار امام رضا (ع) هم خبر داد و گفت : با توجه به درخواست اهالی ساکن در ضلع شرقی بلوار امام رضا (ع) و کسبه آن محل طرح جدول گزاری و زیر سازی و همچنین آسفالت این باند نیز با اعتباری نزدیک به هفتصد میلیون تومان آماده شده که در هفته دولت عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد .

شهردار بشرویه طرح بهسازی تقاطع پارک شکوفه تا بلوار جانبازان راهم از برنامه های اولویت دار امسال شهرداری برشمرد و گفت : با توجه به عبور ماشین های سنگین و نیمه سنگین در بلوار جانبازان و ورود آنان به محدوده شهری در محل تقاطع پارک شکوفه و خیابان حجت , مشکلاتی را برای مردم آن محل ایجاد کرده بود که با تملک املاک شخصی در آن محدوده قصد داریم این نقطه را اصلاح و بهسازی کنیم .

برچسب‌ها